Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 269 ggr
JMW
2

Godmorgon måndag 14 december

God morgon denna måndag i december. Idag fyller maken 50 och dagen kommer ju att bli nästan som vanligt.
Vi har tänkt ha ett 50-årskalas till våren/sommaren. Att bjuda in folk nu är ju helt uteslutet.
Det är som det är…
Jag ska fixa något lite extra tills han kommer hem till kvällen. 💖

Ha en riktigt fin dag alla!!

flocken
1

Godmorgon
Och grattis till mannen din. ✨.
Ja om det är ok att ses nästa sommar kommer det bli full fart. Men jag njuter av att inte åka på kalas hela tiden. Vi blir alltid över 25 personer.
Måndag igen. Börjar lugnt idag. Lite möten o läkarbesök i veckan

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
1

Godmorgon på er från Göteborg.

#0 Grattis till din man. En 50-årsdag är ju lite speciell😉😉

/Maria

DesK
0

God morgon! 😊 #0 Grattis till mannen 💐 usel natt här, men ska bli ompysslad idag av frissan 😊

/Désirée

Maria
1

Jag har ett läkarbesök nu på morgonen så jag ska snart göra mig i ordning.

/Maria

Ljungåsen
1

God morgon.

Här är två plusgrader, och jag har sovit ofantligt mycket bättre i natt jämfört med natten till igår.

#0: Grattis till maken!

JMW
1

Tack för grattisar!

N som först har jag kollat tempen, 1,7 grader och här i köket har jag 17,2 grader så det är dags att tända i spisen.

Mooniq
1

Idag börjar min semester och nu ringde bemanningen o frågade om jag kan jobba i em. Självklart. Har inget planerat så lite extrapengar blir bra.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
3

Nu har jag satt in fordret i min svarta långa jacka.
Från Gudrun Sjöden såklart 😉
Ett himla pill med alla knappar men nu är det gjort.

/Maria

aggeelin
1

#8: så skicklig du är!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon
På väg till jobbet för att föreläsa. Tycker att det är bättre än att sitta i mitt kök och göra det.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
2

God morgon

Fick ett litet nervöst anfall när jag fick mail ifrån mitt försäkringsbolag.

Fick för mig att jag inte fick teckna försäkring på Citra men det visade sig att det var ett standard mail som gått ut eftersom att jag försökte försäkra en katt som har en pågående försäkringsärende.

Men försäkringen är okej och de håller på att behandla det nu.
För övrigt är det lugnt här hemma.Lilla Citra som kom tillbaka i lördags mår efter omständigheterna bra och hon ökar fint i vikt nu.

Dottern ringde nyss och vill ha hjälp att ta sig till sjukhuset i Uppsala imorgon så det blir lite ompanering inför det.

Ha en skön början på veckan.

Stolt ägare till tre La permer

Maria
0

#9 Haha😃

/Maria

JMW
0

#8: Jag har också en sån jacka. Har inte räknat knapparna men många är det.

[Månglädje]
4

God Förmiddag !

Gråväder blandat med regn.

#0 Grattis till din make 🎂

Gudrun Sjödens kläder är så underbara och jag har nu äntligen gått över helt till dom men det var lite svårt att byta stil jag som så många år gått i en strikt stil men tröttnade för det kräver så mycket av en med smink accessoarer och allt men nu så har jag svidat om och det känns så himla avslappnat och bra.

Har handlat in så mycket från henne, velour dressar, tröjor, skor och har dille på färgen mässing just nu och köpte ett par mormorskängor, byxor och tröjor i den färgen. Tycker hon har en sån härlig stil, sköna färger och mönster som man inte får nog av 👍🏻

Ha en fin dag på er 😎

Maria
4

#14 Har du bytt kön😉

/Maria

[Månglädje]
4

#15: 😂 ha ha ha nej men det har stått fel i min profil 😂

Soligajag1
1

#0:
Godmorgon !
Grattis till mannen . Hurra Hurra !! Önskar er ett fint födelsedagsfirande idag och även senare i sommar.

HH 🙂

Soligajag1
0

#8: Hej !! Så duktigt av dig !! Tålamod har du verkligen !!

HH 🙂

Soligajag1
0

God Lunch time !
Nu har klockan tickat på , redan 12 . tiden rullar på och vädret är så trist , 1 grad bara ute.
Det blir en dag med att lyssna på en bok , laga enkel mat , titta på Tv .
Jag önskar er alla en mysig Måndag !

HH 🙂

JMW
1

#17: Tack, men det blir inget firande idag.

Soligajag1
0

#20:
Okej , förstår. Ha en fin dag , ändå.

HH 🙂

Fridaaaa
1

God eftermiddag!

#0 Grattis till din man :)

Ledig dag. Igår på jobbet krockade jag med ett råddjur, jobbade dessutom sent och tja blev inte mycket till sömn inatt. Idag är man trött och fortfarande lite skakis. Ringa polis, de fick komma med eftersökshundar osv. Jodå, spännande på hemtjänsten ibland…. Så idag blir det lugn dag, handlade på morgonen så det är gjort för denna veckan.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Lona
2

#22: Usch då! Hoppas att det inte blev några större skador fast jag antar att rådjuret inte klarade sig? ☹️

Grattis till JMWs man! 🎂

Här har vi också ett födelsedagsbarn, Nikka fyller 10 år idag!
Inte den roligaste födelsedagen, hon fick ingen frukost utan det blev ett återbesök hos veterinären. Såret läker inte riktigt som det ska så nu har vi fått antibiotika och hoppas att det gör susen.
Hon har dessutom rätt ont så nu har hon fått starkare värktabletter.
Mattes lilla tös❤️

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Fridaaaa
1

#23 Den fick rejäl smäll på bakdelen så de fick komma med eftersökningshund och jägare :(

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.