Godmorgon fredag 11 december
God morgon! đș
Nu har vi fredag en hÀrlig helg framför oss.
Trevlig helg alla!
Godmorgon
Idag Ă€r man fastande inför provtagning vid 8. I vanliga fall har jag inga problem med att inte Ă€ta. Men nĂ€r man inte fĂ„r. DĂ„ Ă€r det tufft đ
Fick sluta med en av mina diabetes mediciner dÄ jag inte tÄlde den. SÄ nu har mina vÀrden stigit rejÀlt. Ny behandling Àr pÄ g. FrÄgan Àr vad. De Àr lite inne pÄ insulin.
FÄr se vad de kommer fram till.
Annars? Fredag Àr min stÀddag.
âŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠ..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
StÀddag, ja idag blir det lite stÀdat. Fast jag Àr en behovsstÀdare. StÀdar nÀr det behövs fast idag behövs det.
Det följer med sÄ mycket in. Snö hade ju varit bÀttre vad det gÀller det.
Att inte Fà Àta Àr ju superjobbigt!
Godmorgon pÄ er.
HÀrlig helg önskar jag ocksÄ.
/Maria
Jag stĂ€dar varje dag. Men just fredagen kör jag rubbet. Alla hundar smutsar ner nĂ„got förskrĂ€ckligt đ¶
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
God morgon! đ FĂ„r se vems tur det Ă€r att ta en tango med snabeldraken idag⊠Nu blir det frukost och sen ut med Zaki đ Ha en finfin fredag!
/Désirée
God morgon.
Det Àr bara en halv grad ute. Jösses vad kallt.
#6: Ăsch dĂ„, det Ă€r ju Ă€ndĂ„ 11 december. đ
#7: Jo, jag vet. Jag blev nog mest förvÄnad över att det plötsligt blivit kallare.
Jag har problem med att komma pÄ vad vi ska Àta i helgen.
Jag fÄr kanske blÀddra igenom "Vad blir det för mat idag" sÄ jag fÄr lite tips.
/Maria
#10: vi ska Àta julmustkyckling ikvÀll. Gott!
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet
Vi bestÀmmer alltid vid middagen vad vi ska Àta nÀsta dag. SÄ skönt att ha det klart och bestÀmt. Avskyr att behöva fundera pÄ middag.
IkvÀll blir det taco och imorgon ska jag göra egna pommes i min nya Airfryer.
#11 Jaaa, det var lĂ€ngesedan. Vilket bra tipsđ
/Maria
- Redigerat 2020-12-11 11:57 av Maria
Mannerströms Falukorv deluxe Ät vi igÄr.
#14 Det Àr ocksÄ sÄ gott men det var ganska nyligen vi Ät tyvÀrr.
Jag upptĂ€ckte precis att jag har min tunika bak och fram. Fickorna Ă€r baktill hahađ SĂ„ kan det bli nĂ€r man Ă€r hemma och inte ska gĂ„ ut.
/Maria
IkvÀll Àr det bara jag o barnen hemma sÄ vi gör Kebabtallrik.
Imorgon kommer min svÄger. Vi ska ta hem thai och Kina mat o göra vÄr egna buffé. Vi Äker alltid pÄ kinesiskt julbord och i Är blir det inget. SÄ vi gör eget hemma
God Fredag !
Ha en fin fin helg pĂ„ er đ