Godmorgon måndag 2 nov
God morgon
Fick hjälp med datorn igår.Nu återstår "bara" att fixa alla inloggningar och inställningar som ska göras.
Vi måste in till stan en sväng idag.
Stolt ägare till tre La permer
God morgon.
Fjorton grader ute, och det regnar och blåser som sjutton. Måste vara resterna av den där amerikanska orkanen Zeta som det stod om i tidningarna.
God morgon! 😊 Mycket blåsigt här, så får se när Zaki behagar gå ut. Det får bli en brasa i kaminen till kvällen 🔥
/Désirée
God dag!
gick en längre rundapå morgonen, inte så bra väder men var ändå skönt att komma ut. så över 8000 steg innan halv 11 är bra :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God Mitt på Dagen !
Regn i mängder och blåst här med så nu är det höst på riktigt . Har datorstrul, bytte lösen igår samt lyckades redigera i eposten så idag kunde jag inte logga in för jag blev utkastad i går och fick inget återställningsmejl för den var bara halv resten hade trillat bort men jag fick hjälp av Staffan via mejlen att kunna återställa.
Datorer som krånglar kan man få krupp på 🤣 men hur det var så löste han det och nu kan jag logga in.
Ha en fortsatt fin dag, var ute och tog en långpromenad i regnet i förmiddags och blev genomvåt men sen hem och duscha sen mår man alla tiders finemang och känner sig så där riktigt frisk av väder och vind 😎