Godmorgon fredag 2 oktober
God morgon på er.
Jag har svårt att ta in att det redan är oktober. Så fort tiden går.
Idag börjar jag jobba fullt igen efter att ha varit sjukskriven halvt en längre period. Fullt för mig är 50% så vi får se hur det går.
Här är 14 grader och det är fredag i alla fall😃
/Maria
God Morgon !
Ja fy vad fort det går och man undrar vart tar tiden vägen.
Lycka till med att jobba fullt Maria, det går nog bra 😎
Ha en fin dag alla 🙂
God morgon.
Här är det 11 grader, och så mörkt att det är omöjligt att avgöra vad det är för väder. Mina små nyopererade mår någorlunda okej, så idag känns det rätt bra, faktiskt.
Godmorgon!
Lycka till på jobbet Maria!
Oj! Är det redan julsaker i butikerna, jag har missat det. Jag ska in på Åhléns imorgon då jag får väl se det då.
Jag ska tillbringa dagen på digitalt tillfälle mest hela dagen.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon
Fullt med pyssel med kattungarna som klarar sig hyfsat bra utan sin mamma.Men de behöver ju mig mer än när de har en mamma att vara med.Sitter inne hos dem och gosar .
Förhoppningsvis får vi hämta hem Kråkan idag.
Ha en skön fredag,
Stolt ägare till tre La permer
#5 Hoppas Kråkan får komma hem
/Maria
Ja snart är deg min och kanelbullens dag :)
Halloj, tiden rinner iväg och jag har tydligen varit fullt upptagen med annat än att softa en stund vid datorn =). Nu ser jag fram mot en ledig helg och fotoutställning i Lysekil. Blåser rejält ute och lite solglimtar mellan de grå molnen. Jag är inte bekväm än med det nya upplägget här på iFokus. saknar smajlisarna.
Under de sista veckorna har det blivit många timmar med stickorna och nu ligger 4 tröjor o väntar på att få sista touchen. jag har verkligen glömt hur trist det är att fästa trådar.. ska skärpa mig.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
#8 Haha ja fästa trådar är ingen hit.
Oj vad du hunnit att sticka. Du får visa bilder sedan på dina färdiga alster 😉
/Maria