Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Läst 100 ggr
Maria
0

Godmorgon söndag 27 september

God morgon på er från ett väldigt blåsigt Göteborg. Det riktigt knakar i väggarna.
Det är i alla fall 14 grader ute och inget regn😉
Ha en bra söndag alla.

/Maria

Ljungåsen
0

God morgon. Här är gråmulet och 14 grader, ingen nämnvärd blåst. Den kanske kommer.

MonicaLagerquist
0

God morgon!

Ett gråmulet Örsundsbro.

Försökte ladda hem Jan Fridegårds bokserie om Lars Hård men fick ingen ordning på det så jag la ner det för att ta tag i det vid ett annat tillfälle.

Ha en skön söndag!

Stolt ägare till tre La permer

aggeelin
0

Godmorgon lite sent …
Sovmorgon idag också - det blev sent igår hos goda vänner. Idag försöker jag plocka ordning på allt vi spritt kring oss i huset. Och tvättar, gör matlådor, städar, fixar och donar; ja en vanlig söndag. En vanlig söndag blir det yoga framåt 17- tiden, det är skönt

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Månglädje]
2

God Eftermiddag !

Ni tror väl att jag ligger och sover ända till nu som nästan jämt kommer in och säger god eftermiddag 😂 men närå jag är uppe långt före tuppen men brukar inte alltid logga in på morgonen så ingen sjusovare här inte 😂

Det har vart en skön dag, lite pyssla i trädgården och jag har rivit ner lite snickerier på sina håll som ruttnat bland annat ett skydd över ena ingången som hade gjort sitt och då kom gamla färgen på huset fram och det är rätt skadat men jag tror det räcker med skrapa och fixa så förhoppningsvis slipper jag byta ut panelen.

Lite pyssel men det är det som är roligt med hus som är gamla man har alltid något att göra.

Ha en fortsatt fin Söndag 🙃