Godmorgon söndag 13 september
Godmorgon på er.
Här är mulet ute,15 grader men inget regn.
Hoppas ni får en fin dag vad ni än hittar på.😉
/Maria
Godmorgon
Precis varit ute och kissat sigge.
I em ska jag köra sigge till hundvakten. Så ska han vara där tills på tisdag då jag kommer hem från sjukhuset.
Inga direkta planer annars för idag.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God morgon. Det är tio grader ute och jag har återigen vaknat med en bortdomnad högerarm. Väldigt opraktiskt, och inte alls någonting jag vill ska bli en ny vana.
God morgon
Sovit som en kratta men det är ju inget ovanligt.
Soligt men svalt ute.
Stolt ägare till tre La permer
Morgon!
sista dagen på jobbhelgen, börjar 12.30.
sedan två dagars ledighet, ska bli skönt! :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Eftersom min man och jag är så trötta på att vara Corona-isolerade och har svårt att promenera eftersom mötande sällan håller avstånd har vi nu köpt en uppblåsbar kajak! Premiärtur i går, kanske inte världens bästa väder, 12 grader i luften och regn, men det gick bra. 😊
♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com
👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com
🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.
Mårning. Här blir det slapparsöndag. Soffhäng o stickning men först en sväng till butiken och handla lite och sen starta slowcookern så jag har mat till nästa vecka på jobbet.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Go'förmiddag !
Vaknade tidigt första gången , kl 04:30 , lyssnade på en bok .
Sedan somnade jag visst , vaknade nyss . Dricker en kopp kaffe nu . Fortsätter att lyssna på boken .
Det blir en fin dag idag , det är 14 + ute , ska ta en promenad sen. Njuta av solens sista dagar .
#5 Vilken häftig kajak . Måste va kul att paddla en dag .
HH 🙂
Här har det börjat regna igen.
/Maria
Eda så mysigt att paddla kajak!
Jag ska precis hem till mamma och äta lunch. Sen ska jag försöka ta tag i städningen.
Godmorgon!
Vi är sena som vanligt en söndag men nu är frukosten i magen. För en stund sen strålande sol och då blir det varmt i uterummet- jag öppnade vädringen och snart blev det mulet ute.
Idag ska jag inte göra något särskilt men ändå en hel del vanliga "söndagssaker". Sätta på en tvätt, städa lite lite, byta lakan, sätta på en tvätt till, göra söndagssoppa, klippa ner och ta bort en tomatplanta som är slut, gå på yoga, steka några pannkakor. En vanlig söndag ser ofta ut ungefär såhär, vanlig och vanliga saker att göra
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#12 Så gott det ser ut.
Min fisk ska snart in i ugnen.
Mina smileysar är borta snyft.
/Maria
God Eftermiddag !
#12 Gud så gott det där ser ut aggeelin, vilka underbara höstfärger i grytan 😎
Nyss inkommen från gräsklippning och den där maskinen har trilskats så med mig och häromdagen när jag skulle klippa var den helt död. Är så innerligt trött på den där maskinen men väl token kommer igång går det alldeles utmärkt men nu får det så lov att bli en ny fast den är bara en 6 eller 7 år.
Att hålla på och ladda eller starta upp den med hjälp av två olika laddare varje gång börjar bli lite irriterande men jag ska försöka vänta till våren så blir det nya fina grejer inför sommaren så nu får den allt försöka starta ett par gånger till den här hösten sen är det bye bye och raka vägen till skroten 😎
Önskar er en fortsatt fin dag 🙂