Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Läst 178 ggr
Maria
3

Godmorgon måndag 7 september

Godmorgon på er.
Här är 9 grader ute och jag har ingen aning om om det är mulet eller inte ännu.
Jag tyckte datumet kändes bekant men kom på att det är ju min mammas födelsedag. Mamma dog 2005.
Ha en bra måndag alla,

/Maria

flocken
0

Godmorgon
Vaknade till klockan idag. Det vet jag inte när jag gjorde senast.
Idag är det en dag att samla styrka. Imorgon är det den värsta dagen på hela året. Vår dotters födelsedag. Hon dog 1 timme efter förlossningen.
Bara att jag vet hur sjuk jag var för snart 14 år sedan. Men läkarna lyckades rädda mig
Idag har vi även en date med kiropraktorn

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Ljungåsen
0

God morgon.

Det är sex grader ute, och jag har sovit oroligt i natt. Vaknade av åskan vid ettiden och hade sen svårt att somna om.

[Månglädje]
0

God Morgon !

Fyra grader och för varje dag blir träden allt vackrare i höstens magiska skrud.

Ha en fin dag :-)

MonicaLagerquist
1

God Morgon
Ny vecka nya chanser.
Jag har fått några plantor vit bolltistel av en vän så de ska jag åka och hämta i Bålsta idag.

Stolt ägare till tre La permer

Maria
1

#1: så ledsamt 😔

/Maria

Soligajag1
1

Godmorgon !
Solen ☀️skiner så vackert , måste ta en promenad senare , jag har sovit och sovit , skönt . Inget som störde i natten.

11 + ute , det blir en fin dag idag .
Ha en fin dag alla ,

1 Så tråkigt , förstår att det är jobbigt ! Styrke kramar till dig! ❤️

HH 🙂

Mooniq
1

#1: Beklagar sorgen. Hoppas ändå att solen skiner på er idag och att minnet av dagen blir fint.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Mooniq
2

Mårning. Första intrycket är lite rörigt av förändringen men det beror nog på ovana såklart. Slömorgon för att sen åka till jobbet kl 12. Fastnat i stickträsket och är nu inne på min 3:e tröja. Fastnat för merciserat bomullsgarn av nån anledning så tröjorna blir med 3/4 är och har sommarkänsla. Riktigt roligt. Nu har jag gjort okstickning så det blir att uppgradera på min 3:e till raglanärm

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

• Redigerat 2020-09-07 09:57 av Mooniq
aggeelin
2

#0: jag är inne! Kom inte in via appen men jag googlade och hittade LK och kom in den vägen.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
1

Provar

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
1

Vad skönt att du är här Agge🙂

/Maria

Soligajag1
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad roligt att du oxå har kommit in Agge , 😊 Det finns ju ingen App längre , jag sökte via webben, 😊

Snart Natti 😊😴 Sov gott alla !
😊

HH 🙂