Godmorgon söndag 2 augusti
Godmorgon på er från ett mulet Göteborg med hela 17 grader ute. Ha en fin dag alla.
/Maria
God morgon. Mulet och fjorton grader ute. Prognosen lovar regn, så jag tror inte marsvinen kommer ut idag. Då får gräset komma in istället.
Godmorgon 🙂
17 + och molnigt . Ingen sol ☀️ idag . Blir en avkopplande dag idag!
Önskar er alla en mysig Söndag !!
HH 🙂
Vi ska en sväng till lille barnbarnet. De bor ju bara ungefär 15 minuter från oss med bil och jag känner mig så lyckligt lottad 😊
/Maria

God morgon
Vi hade en skön dag ute på sjön igår.Under juli var vi inte ut en enda gång.De dagar det var bra väder var vi uppbokade på annat.
Idag ska kattungarna fotas för sista gången och hemsidan ska uppdateras.
Ha en skön söndag!
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Mårning. Soffhäng m tv & te, mulet ute. 3 veckor kvar på semestern. Inga måsten på agendan mer än att handla för i morgon ska bilen till verkstan, ett rejält stenskott ska lagas i en bakdörr. Vet inte om jag ska ta ersättningsbil än. Får prata m verkstan om hur många dagar de behöver min bil. Älskar appen snapseed och har redigerat lite gamla bilder.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Godmorgon! Mulet och vi funderar på om vi ska göra en utflykt idag.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
# 5 Så vackra bilder ! Laddade hem appen Snapseed , , men men , jag får kolla runt lite och lära mig. 😊😉 förstår inte så mycket om sånt ,
HH 🙂
#7 Soligajag1. Välj ett kort, och sen får du knappa runt i de olika inställningarna. Jag gillar inställningen drama o glamour, sen finns det fler inställningar under varje del. Tar ett tag att komma på hur det funkar men roligt att lära sig 🌞
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
#8 Tack Mooniq 🙂
Kollar det sen senare , nu ska jag passa på att gå ut i solen ☀️ träffa en grann tant som är 80 år, för lite "snack" 🙂🌺
Jag kollar drama och glamour . Spännande! 👍
HH 🙂
God Eftermiddag !
Molnigt men varmt har vi så värmen kom tillbaka.
Har städat upp lite i datorn och hittar en bild på Walter och så här sitter han ofta men första gången jag såg det trodde jag katten var sjuk eller hade dött så blodtrycket steg för jag blev så rädd men nu har jag vant mig men hur kan det där vara bekvämt 😂katter alltså dom kan då ha sitt och sovställningar som man tycker borde göra riktigt ont 😃🐱
Ha en fortsatt fin dag 🙂
#10 Haha vilken ställning 😊
/Maria
😃 Ja gudars man kan tro att katten är stupfull 😃
#10 Fin kisse, men det där ser allt annat än bekvämt ut.
#14 Ja, och nu ser man tydligt hur jättesöt han är!
#15 Han är supredupergo och han är inte full jämt 😊😉😃