Godmorgon söndag 21 juni
Godmorgon på er från ett varmt fuktigt mulet Göteborg med 18 grader. VI hade ett rejält oväder igår med en massa regn och åska.
Hoppas ni får en fin dag.
/Maria
God morgon. Mulet och sexton grader men just nu inget regn. Det har regnat större delen av natten. En hel del åska har det också varit, både igår och i natt.
God morgon!
Irriterande att vakna 6.15, när man är barnfri plus inte ska jobba förrän ikväll
Aja. Inte mycket att göra åt. Sambon sover fortfarande och jag sitter med en kopp kaffe :)
Skulle fiskat igår kväll men åskade och regnade så blev inget av med det
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godmorgon 🙂
19 + och solen skiner ☀️
Det blir en avkopplande Söndag med en bok som jag lyssnar på. Just nu ör
det : Folk med ångest / Fredrik Backman , uppläsare : Anna Maria Käll 🙂
Är det någon som har läst / lyssnat på den ?
Avslutade boken . Kunde inte lyssna mer . Inget för mig.
Tar " Bokcirkeln vid världens ände "/ Frida Skybäck .
Tvättstugan först , klar vid 10 , sen ut .
HH 🙂
#2 Förstår dig , , men nu kan du vila tills du ska jobba ikväll, 🙂 Kanske få något gjort du inte hinner med annars . Ta en promenad tex.
HA en mysig Söndag . 🙂
HH 🙂
God morgon. En grå dag och 17 grader. Regnet hänger i luften.
#3 Jag har lyssnat på många av Fredrik Backmans böcker, underbara. Jag har dock inte lyssnat på den du skriver om. Jag lyssnar inte på något som Anna-Maria Käll läser. Klarar inte av hennes sätt att läsa.

God morgon
Varmt och soligt.
Vi åker nog ner till svärmor och tar en förmiddags promenad idag med. Mannen funderar på att åka iväg ett par dagar och fiska. Han åker imorgon så vi borde åka till stan och handla idag.
Stolt ägare till tre La permer
#5 Håller med ig , , försökte lyssna igen men hennes röst och sätt att läsa , , " åhh" 😃 Så jag tar nästa bok .
HH 🙂
Jag har varken läst eller lyssnat på någon av Fredrik Backmans böcker. Däremot så har jag lyssnat på böcker inlästa av Anna Maria Käll, och även om hon inte är min favorituppläsare så tycker jag inte att hon är så hemsk att det inte går att lyssna - allt under förutsättning att boken är tillräckligt intressant förstås. En dålig uppläsare kan förstöra vilken bra bok som helst.
#4 Åskar och regnar så blir innedag tills jag ska jobba :)
#10 Grattis fina Sigge! <3
Så fin❤️
/Maria

Vi tog en tur ut i skogen men ångesten följde tyvärr med ut.
Men vi fick en promenad i alla fall.
Stolt ägare till tre La permer
Här regnar det och är riktigt mörkt inne. Alla dörrar är öppna och det är lite småmysigt tycker jag.🙂
Min man slipar knivar i verkstaden så nu är jag nöjd.
/Maria