Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 344 ggr
Maria
1

Godmorgon lördag 13 juni

Godmorgon från ett mulet Göteborg med 16 grader och aningen blåst.

Hoppas ni får en fin lördag.

/Maria

Lillyrod
0

God morgon!

Mulet här med och kraftiga regnskurar. 15 grader så det känns hyfsat ändå. Jag önskar temperaturen kunde börja klättra uppåt lite. Det verkar vara segt i år.

Ljungåsen
0

God morgon. Sexton grader varmt redan och strålande sol. Tror jag kan bära ut marsvinen om nån timme, och sedan pyssla lite i trädgården innan det blir för varmt. Jag är inte så förtjust i att vara i solen.

MonicaLagerquist
0

God morgon

Jag började dagen med att plocka in alla sex kattungar i en bur och sen har jag städat inne i deras hage. Plockat bort transportburen som de tills nu sovit i.Nu klöttrar de på buren och sen är inte steget långt till att rymma ut ur hagen och det vill jag ju inte.Nu får de sova i en kattbädd istället.

Idag ska jag in till Enköping.Det är styrelsemöte på katthemmet.

Ha en skön och solig lördag.

Stolt ägare till tre La permer

Fridaaaa
1

God morgon!
Ledig dag - ska njuta! :) Mulet och trist men tja. Hoppas på att min svåger kommer och trimmar lite med grästrimmern, vill ha ner lite högt gräs vid staketet och så som inte går med gräsklipparen :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Soligajag1
0

Godmorgon 🙂☀️

Underbart väder här , 20 + och solen skiner , ska ta en promenad och känna på vädret , sitta ute i solen , , läsa  och mysa . 

Ha en fin dag alla . 🙂

( Hoppas ni andra får sol ☀️sen. .

HH 🙂

aggeelin
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God middag! Önskar alla en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Lillyrod
0

Ååhh vilken hibiskus! En av mina favoritblommor.

Maria
0

Så vacker. Jag har aldrig lyckats med hibiskus.

/Maria

aggeelin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hoppas att den kan klara sig under sommaren. Den har fått större kruka och då blev den glad.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet