God morgon fredag 29 maj
God morgon
Häromdagen la min ena moster ut en hylla i flera våningar på FB för bortskänkes och den ville jag ju ha så idag kommer mostern och hennes sambo hit med den. Jag ska väl baka något som vi kan ha till fikat. På eftermiddagen är det dags för ännu ett besök på VC med mitt eländiga brännsår
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God morgon. Solen skiner och det ser ut som det kommer bli en fin dag. Har jag tur kommer mina nya utemöbler att levereras idag.

När jag ska slå på ugnen för att baka en rabarbersockerkaka så får jag ett konstigt fel meddelande. Men med lite sök på nätet kunde jag fixa det så nu står kakan i ugnen. Gästerna kommer vid tio så det blir nog lagom att ta ut den ur ugnen då.
God Morgon !
Soligt och varmt och mer värme på gång, en lugn dag och helg väntar.
Ha en fin dag 🙂
God förmiddag på er.🙂
Här är hela 18 grader ute.
/Maria
#6 Ser ljuvligt gott ut😉
/Maria
#7 Tack , 😀 Jo , det va gott . Nästa gång ska jag göra en sås till. Tycker om att experimentera med mat och olika grönsaker / kött . Kanske till och med gör en veckomatsedel , sen sätta upp en vecka i taget , ha på kylskåpet . 😊🌺
HH 🙂

Lagom tills dess att jag fått frikort så behöver jag inte till VC för omläggning utan fick med mig omläggningssaker för att i fyra veckor få lägga om mitt brännsår hemma.
Fast visst är det skönt att slippa att passa tiden på VC.

#8 Vilka söta småttingar.
#13 Vilken utsikt! Underbart vackert!
#13 Åh så härligt.
/Maria
# 13 Så vackert ! 😀🌺
HH 🙂
Så vacker omgivning och fina foton.
En ny liten strand ser det ut som🙂
/Maria