God morgon Måndag 4 maj
God morgon
Nu går vi i i en lång vecka.Dessie ska ju förhoppningsvis få sina kattungar denna vecka.Dag 65 är på lördag men man vet ju aldrig de kan ju komma tidigare.Så detta blir en väntans vecka.
Idag passar vi på att åka in till stan för sen kan jag inte åka iväg från henne.
Passar även på att gratulera alla Monicor som har namnsdag idag. 🎂
Stolt ägare till tre La permer
God morgon. Sju plusgrader ute. Mulet och trist. #0 Grattis på namnsdagen!
#1 Tack
Nu sitter jag och väntar på att VC ska höra av sig.Måste visa upp mitt brännsår och få det bedömt.
#2 Låter som en bra idé att ett proffs tittar på brännsåret. Hoppas de hör av sig.
Klockan 16.00 ska jag vara på VC för koll av brännsåret.
#5 Lycka till ! 😀
HH 🙂
#5 Vad bra att du fick en tid redan idag!
#7 Vi har en väldigt bra VC. Man får oftast en tid samma dag eller dagen därpå.
Har varit ute och kört gödsel på mina odlingslotter samt sått på morgonen tyvärr så glömde jag att jag hade mobilen i byxfickan när jag slängde in arbetskläderna i tvättmaskinen när jag kom hem så den ligger på tork nu. Tur att det är en gammal Nokia de kan ju ofta klara sånt får se om min gör det med. Ska snart gå iväg och handla men det ser förfärligt regnsjukt ut just nu.
Nu har jag varit på VC.De la bedövning och sen plockade de bort död hud. Spolade rent och la på ett salvbandage. På fredag ska jag dit och lägga om såret igen.
#10 Ursäkta mitt dåliga minne men har du brännt dig?
/Maria
#11 Ja jag brände mig för en månad sen .På elementet i vår vatten säng. Har en tregraders brännskada på ena benet.
Grattis på namnsdagen!🌺 Så skönt att du fått hjälp med brännsåret, det måste göra fruktansvärt ont!😕
Hopas att det går bra med katt bebisarna! Vilka är föräldrarna?
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#12 Usch då. Brännsår som gör så ont.
/Maria