Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 361 ggr
Maria
1

Godmorgon lördag 2 maj

Godmorgon på er. Lille barnbarnet och jag är uppe med tuppen. Ha en bra dag alla.

/Maria

Soligajag1
0

Godmorgon 😀 6 grader med regn ☔️ Jag njuter av film 🎞 och en bra bok att lyssna på. Ha en mysig Lördag. # 0 Ha det så kul med barnbarnet.

HH 🙂

Ljungåsen
1

God morgon. Fyra plusgrader och än så länge inget regn, även om det är duktigt blött ute. Hoppas på fint väder så att det går att pyssla lite i trädgården.

MonicaLagerquist
1

God morgon

Kallt och ruggigt även idag. Det duggregnar och jag lider med mannen som ska ner till hamnen och jobba.

Båtarna ska i sjön och de ska göras försiktigt och man måste se till att hålla avstånd.

Själv ska jag försöka att jobba lite här hemma. Har haft väldigt ont i mitt brännsår i natt. Jag tycker att det borde bli bättre men det känns som om det gör mer och mer ont. Det har ju gått snart fyra veckor sen jag brände mig.

Ha en skön lördag!

Stolt ägare till tre La permer

Maria
0

#3 Var brände du dig? Jag har glömt detta.

/Maria

MonicaLagerquist
0

#4 Jag brände mig på värmaren i sängen. Vi har ju vattensäng och vi hade lagt värmaren på ett olyckligt ställe .Så när jag sover själv i sängen kom min höft ner på värmaren och jag har ett brännsår av tredje graden på höften. Jag har inte varit till sjukvården pga corona-karantän och att jag hade hoppats på att det skulle läka av sig själv. Men jag blir nog tvungen att ta kontakt med vården för det läker inte som jag tycker att det ska göra.

Det är inte så stort. Området är som en femkrona och nekrosområder som en två krona.

Men det gör väldigt ont.

Stolt ägare till tre La permer

Mooniq
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mårning. Jag har varit ute o cyklat. Härlig morgon med solsken men frampå dagen ska det komma regn. Inga måsten idag men ska nog laga mat för att frysa in portioner så det blir nog en sväng till paps.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
0

#5 Usch vad obehagligt.

#6 Vacker bild

/Maria

Ljungåsen
0

Jaha. Nu ösregnar det, så trädgårdsarbetet får anstå till någon annan dag.

Maria
2

Nu har vi matat ankorna vid vår lilla "sjö" Torpadammen. Vi klarade oss precis från regnet 🙂

/Maria