Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 462 ggr
Maria
2

Godmorgon onsdag 11 mars

Godmorgon på er. Idag mår jag inte så bra men kan ändå skriva här i alla fall. Ha en bra dag alla.

/Maria

MonicaLagerquist
1

God morgon

Krya på dig Maria.

Jag håller på att plocka med det sista som ska i resväskan.Flyget går inte förens vid halv sju ikväll men vi ska vara där minst tre timmar  före och vi åker buss till Arlanda och det tar sin lilla tid med ett bussbyte i Uppsala.

Stolt ägare till tre La permer

Ljungåsen
1

God morgon. Tre plusgrader ute, och en hel del vindpustar. Det var inte alldeles lätt att tända i kaminen, men nu brinner det fint. Jag är fullständigt tvärförkyld och snyter mig hela tiden, så jag tänker hålla mig hemma och göra så lite som möjligt idag. #0 Krya på dig!

JMW
1

God morgon denna gråa morgon. Det är 6 grader och ser ut att blåsa lite men det ska visst bli friska vindar idag.

Ta det lugnt idag Maria och krya på dig!

aggeelin
1

Godmorgon! Hoppas du mår bättre snart Maria!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

JMW
0

#1 Vart var det ni skulle åka? Jag har glömt…

MonicaLagerquist
0

#5 Koh lanta Thailand.Vi flyger direkt till Krabi och sen taxi därifrån ut till Ön.

Maria
0

#6 Då får jag önska en trevlig resa och att allt går bra.

/Maria

Fridaaaa
0

God morgon!
I eftermiddag blir det APT och kvällsjobb. 
Sedan två dagars till jobb innan ledig helg. Skönt! Däremot - är det kalas lördag och söndag för sonen haha så blir inget lugn och ro ändå

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

JMW
0

#6 Just ja! Ha en trevlig resa och vistelse!

MonicaLagerquist
1

Det ska bli så skönt att komma iväg.Det har varit en tuff tid.Skönt att få ett andningshål.

Fridaaaa
5

Tycker inte man ska ut och resa nu med corona och riskera att dra in ännu mer för de som är i riskgrupper

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.