Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 665 ggr
Maria
1

Godmorgon söndag 29 december

Godmorgon på er.

Det är 4 grader ute och regnet det bara häller ner.

Min man har precis tänt en brasa så det känns riktigt mysigt.

Ha en bra söndag alla.

/Maria

MonicaLagerquist
0

God morgon

2 plusgrader idag.

Mannen ska inte jaga som det först var planerat så vi funderar på att hitta på något istället.

Jag har sovit urkass även i natt. Ont i ryggen. Var upp och tog två värktabletter vid två tiden, hjälpte föga.

Men det är väl bara att gilla läget och ta en sväng med hunden.Att röra på sig brukar ev kunna hjälpa mot ryggont.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Ljungåsen
0

God morgon. Även här är det plusgrader, och snön har försvunnit. Inget regn än, men dimman ligger tät över skogen. Läser morgontidningen om branden i lägenhetshuset i Västra Frölunda, och påminns om branden i Mölndal för drygt tio år sedan, som gjorde svärföräldrarna hemlösa under en rätt lång tid. Det är otäckt när det brinner.

Maria
0

#2 Bränder är aĺltid så otäckt.

/Maria

Mooniq
1

Mårning. 4 plus och regn i Brastad oxå. Blir en lat dag med lite fika på em hos en kompis.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Ljungåsen
0

#3 Ja, det var fruktansvärt. Svärmor ringde mitt i natten då de hade blivit väckta och tvångsevakuerade, så de fick komma hem till oss. Det blev inte mycket sovande den natten. Sen dröjde det över ett halvår innan de kunde flytta hem igen. Hittade en gammal nyhetsartikel om den branden. https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=104&artikel=2940362

Soligajag1
0

God morgon ! Det har snöat och nu regnar det , 3 grader . Det blir en promenad idag , Fläskfilé gryta , 😀

HH 🙂

flocken
0

Godmorgon. Mår bättre o bättre. Hostar inte 24/7. Utan bara kraftiga hostattacker. Men är hes o kommer nog snart tappa rösten. Inte konstigt att halsen har tagit stryk efter 5 v hostande. Har svårt att äta. Äldsta sonen är ute o går m sigge. Jag packar o vilar.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Ljungåsen
1

#7 Så skönt att du börjar må bättre. Det är verkligen pest att vara sjuk, speciellt om det är långvarigt.

flocken
1

#8 tack. Är så trött på detta nu.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Ljungåsen
1

#9 Det förstår jag verkligen att du är!