Godmorgon måndag 23 december
Godmorgon på er så här "dan före dopparedan"
Hoppas ni får en fin dag.
Vi ska till fiskbilen och göra en del julmat idag.
/Maria
Godmorgon Nu känns det som att hostan börjar ge med sig. Hostat i 4 v nu. Idag blir det att fixa det sista inför imorgon. Vi firar jul hemma hos oss. Blir fika och middag hos svärmor idag.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Godmorgon!! -1, det sägs att ett tunt puder av snö ska komma till jul. Det vore fint. Ska inleda denna dag med tvättstuga. Sedan ska jag handla så sent som möjligt för att slippa trängseln i butikerna. Ha en bra dag!!!
God morgon. Tre plusgrader ute. Dagen ska ägnas åt de sista förberedelserna inför jul. Det är fortfarande en del julmat som behöver fixas. Och så ska jag städa hos lilla flocken så att de får julfint.
God morgon
Dan före julafton.Milde tid .Städade igår så idag blir det bara lite småplock.Har några julklappar att slå in och lite gröt att koka,en skinka att griljera
Ha en skön måndag!
Stolt ägare till tre La permer
Idag fick vi beskedet som vi inte ville ha.Vic har malignt melanom i munnen
#6 Å nej, så ledsamt. Stackars Vic och stackars er.
#6 Nej vad ledsamt😕
/Maria
Det är tungt. Vi har bestämt att inget säga till ungarna före jul.
#6 Så otroligt tråkigt. Jag lider med er. De kunde väl ha väntat med beskedet till efter jul.
Bra att inte ungarna får veta något nu.
Nu sitter jag här på en barstol vid spisen och rör sakta i äggosten.
/Maria
#10 Lika skönt att få veta.Jag hade ju mina misstankar.
#12 ❤️
# 6 Va tråkigt ! Skickar värmande tröste kramar 🤗 😀🥰❤️
HH 🙂
#6 så ledsamt:(
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Nu har jag läst lite och det ser ut som om vi trots allt kan få mer tid med Vic. Efter två år har 72 % av de drabbade hundarna dött och de övriga har levt i fyra år efter diagnos.Nu hoppas vi att Vic inte får något recidiv eller metastaser utan får leva många fina år med oss.
#18Hoppas!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Malignt melanom är en jäkla sjukdom. Det är som att spela på lotteri. Har ni tur händer inget mer och har ni otur dyker det upp överallt.
Jag håller tummar, tår och allt som behövs för att det ska bli så bra som möjligt.
Vi håller tummar, tår och tassar för Vic!🐶❤️
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!