Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 426 ggr
Maria
1

Godmorgon onsdag 18 december

Godmorgon på er.

Idag firar jag och min man 39-årig förlovningsdag❤️

Vi missade ju vår viktigaste dag i september då vi varit tillsammans i 40 år haha.

/Maria

Ljungåsen
1

God morgon. En halv plusgrad ute, och pyttelite pudersnö på marken. Det måste ha snöat i natt. Jag önskar mig minusgrader, för vägen är mjuk och blir sönderkörd av skogsmaskinerna som sysslar med avverkningen en bit härifrån. #0 Grattis! Trettionio år är ganska imponerande.

JMW
1

God morgon! 
Det är nästan 8 grader ute. Det skulle lika gärna kunna vara oktober. 
Det har regnat som sjutton under natten.

Grattis Maria!

Jag och maken förlovade oss 1 minut efter tolvslaget för snart 20 år sedan. Så i våra ringar står det 000101.

aggeelin
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Ute har det kommit lite snö men nu ser det ut att regna. Det känns som att det räcker med nederbörd. Det är höga vattenflöden på många platser och översvämningar. Grattis på dagen Maria! Jag gillar hyacinter men de doftar för lite numera.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
1

God morgon

Grattis Maria

Idag fyller en av mina söner år. Men han jobbar och vill inte bli firad idag.

Mörkt och ruggigt ute.

Gårdagens läkarbesök med dottern gick bra.Det blir operation i januari-februari.

Stolt ägare till tre La permer

Lona
0

God morgon! Det har snöat lite här med men nu är det plusgrader ute, känns faktiskt ganska milt. Jag har sovit så länge så att jag har ont i ryggen, ändå behöver jag sova lite till, tror jag. Ska bli skönt när allt med flytt och hundpassning är klart, jag fixar inte riktigt det här med packning och flytt märker jag. Edit: Grattis Maria (och till Marias man)! 🌹

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Maria
1

Tack. Vi firar inget längre men nästa år när vi varit tillsammans i 40 år (26 september) så ska vi försöka komma ihåg det så att vi åtminstone kan gå ut och äta gott😉

/Maria