Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hÀlsning
LĂ€st 497 ggr
Maria
1

Godmorgon fredag 13 december

Godmorgon pÄ er denna Luciadag 2013

Har ni blivit lussade?😉

/Maria

JMW
1

Godmorgon denna Luciadag 2019. đŸ˜Ž

Jag har inte blivit lussad men ska strax gÄ upp till soffan och mysa vid teven.

Maria
1

Jag har ocksÄ TV pÄ och nyss var det ett LuciatÄg.

/Maria

LjungÄsen
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon. Inget lussande hÀr heller. En plusgrad ute. HÄller pÄ med mina julbilder pÄ marsvinen. HÀr Àr Adam och Pavel som önskar er alla en glad Lucia.

MonicaLagerquist
2

God morgon

Ingen lucia hÀr.

Idag laddar vi för en lite strid. SvÀrmor mÄste byta sÀng till ett av boendetssÀngar.Det kommer hon inte att vilja men det Àr tyvÀrr nödvÀndigt.

För övrigt sÄ försöker vi tÀnka positivt och glÀds Ät att vi har en underbar hund och att vi hoppas fÄ ha honom kvar hos oss lÀnge till.

Stolt Àgare till tre La permer

aggeelin
1

Godmorgon! Jag har sett Lucia pÄ jobbet enligt tradition. Nytt för i Är Àr den ny lokal som i min smak var för opersonlig.

Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet

aggeelin
2

Sterilt, stÄl och cement.

Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet

Soligajag1
1

Godmorgon đŸ˜€đŸ’€ Trött Ă€n . . Ujujuj. . Detta jobb och dessa gĂ€ster Ă€r ’för’ mycket ibland ! đŸ˜±đŸ˜‚ DĂ„ mĂ„ste jag gĂ„ in pĂ„ lagret och rĂ€kna till tio och andas , 😀😊😛 sen rĂ€tta till leendet , ut i Cafet igen ! Idag har det varit Lucia pĂ„ morgonen . Jag har sovmorgon ! SĂ„ skönt ! đŸ˜€đŸ„°đŸ‘ŒđŸœ Ha en fin dag alla ! 😀

HH đŸ™‚

Mooniq
1

Midda! en lat morgon, sen en rejĂ€l promenad. Gick trögt idag, kroppen ville stanna kvar i soffan, men lite foton pĂ„ en grĂ„ himmel och och nĂ„gra blöta trĂ€d sĂ„ var jag plötsligt hemma igen. Nu njuter jag av ledigheten och börjar se slutet av den, börjar jobba nĂ€sta onsdag. 

Min ena bror fyller pĂ„ söndag och jag har varit pĂ„ Kahls kaffe och köpt nĂ„gra olika sorters kaffe till honom i smĂ„paket och sĂ„ gör jag Beef Jerky - det gillar han skarpt. đŸ˜ƒ

Älta inte problem - skapa lösningar!! đŸ€”đŸ˜ƒ

MonicaLagerquist
0

Nu Àr svÀrmors nya sÀng pÄ plats.Det gick faktiskt smidigare Àn vad vi trott.Det gÀller att trycka pÄ rÀtt knappar.

Den Àr gratis.

Lona
0

Kram Monica! Ta vara pĂ„ tiden med fine Vic, hĂ„ller tummarna för er! ❀

"Jag Àr inte klok men jag Àr smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

MonicaLagerquist
1

Vi hoppas pÄ att det Àr en godartad tumör och att vi fÄr mÄnga Är med Vic.