Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 569 ggr
Maria
1

Godmorgon tisdag 11 juni

Godmorgon på er från ett mulet och blåsigt Göteborg med 15 grader ute just nu.

Hoppas ni alla får en fin dag.

/Maria

MonicaLagerquist
1

God morgon

Valnade före fyra.Har legat och lyssnat på en bok fram till för en stund sen.

Får väl vila en stund på dagen om jag ska orka med att vara vaken tills ikväll,

Stolt ägare till tre La permer

aggeelin
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Här är det 15 grader och det ska tydligen bli en massa regn idag, enligt yr. Vi får väl se. Det vore praktiskt med ordentligt regn några dagar så det får bli fint sen. Maxen hälsar att alla ska ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

worst
0

God morgon!

Här är det gråmulet, blåsigt och 17 grader, regn och åskskurar väntas i massor! 
Idag är det bokat en guidning i en gammal klosterruin, tänk vart man kan hamna! Hoppas på uppehåll just då…

Maria
0

#2 Så skönt han ligger där.

/Maria

Soligajag1
0

Godmorgon !

Tisdag  och det är 15 + , halvklart , nu får vi några sådana här dagar , skönt på samma gång . Jag kan inte låta bli att sitta i solen , , ☀️ det är så skönt!  Sitter med min bok eller lyssnar på en annan bok, så jag har alltid 2 böcker på G . Har ni det med ? 

Jag läser Triptyk / Karin Slaughter och Varje steg du tar / Lisa Jewell ( som jag lyssnar på)  är medlem på Storytel . 

( vet att det finns en grupp / Litteratur , skriver där med ) 🙂

Sedan blir det lite städa, plocka undan ,  laga mat .  

Ha en fin Tisdag !  🌺🙂

HH 🙂

flocken
1

#3 vilken klosterruin ska ni till? Har för mig att vi bor rätt nära varandra

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

aggeelin
0

#4 ja där gillar Maxen att ligga! I fredags regnade det in där i vädringsfönstret men då la jag dit den handduk till honom.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

worst
1

#6 Jodå, det blev Kronobäcks klosterruin söder om Mönsterås där vi fick 1,5 timmes intressant guidning av broder Birger! Uppehåll, men en isande snålblåst som kylde ända in i märgen…

flocken
2

#8 då var du typ 2,5 km från mig. 500 m från min svåger. Ja idag har det blåst. Ruinen är så fin. Brukar gå förbi ibland med alla hundar bör vi ska ut i skogen bakom

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering