Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 355 ggr
MonicaLagerquist
0

God morgon onsdag 26 september

God morgon

Det blåser och regnar. Ett riktigt ruggigt höstväder.

Nåväl hunden ska väl ut ialla fall.tur att det finns regnkläder och torrt ombyte när man kommer hem.

Stolt ägare till tre La permer

aggeelin
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Ja nu är det blåsigt! Regnkläder på och igår letade jag fram höstkängorna. Nu mognar det många tomater i uterummet så det är bara att "äta på".

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mooniq
0

Mårning. Höstrusk & regn i Munkedal. Vaknade flera gånger i natt av att vinden ruskade i stugan. 

Hade tänkt dammsuga o städa bilen idag, men ingen smart idé att dra ut dammsugaren i spöregnet. Får nöja mig med att putsa rutorna på insidan och torka av panelen, tills det slutat regna i alla fall. 

Ska ge mig iväg och kolla nya glasögon idag - nåt jag tycker är trist -dels tycker jag inte att jag ser klok ut i andra bågar och så gråter plånboken rejält, men nu är det dags. 3 år sen jag bytte glasögon.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
0

Godmorgon på er från ett blåsigt Göteborg också.

Fina tomater Agge. Så himla gott med lite flingsalt på😉

/Maria

JMW
0

Morrn!

Ja, det är rejält blåsigt här på ostsidan också. Lite småregn ovanpå det gjorde morgonprommisen mindre behaglig.

worst
0

God morgon!

Lite blåsigt, lite regnigt, lite kallt, ungefär 12 grader här.
Dagens plan är att dammsuga lite, kanske lite mer… för det är ingen idé att gå ut! 😃

Fransu
0

God förmiddag!

Här blåser det kraftigt och regnar i sidled.

Sitter och funderar på hur jag ska göra med promenaden idag. Inte jättebra att vandra i skogen nu i denna blåsten. kan ju få en gren i nacken. Kanske tar en sväng på grusvägen och så får det räcka idag.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."