Godmorgon söndag 9 september.
Godmorgon på er.Usch vilken jobbig natt jag har haft. Jätteont och så har Moritz varit lite tokig. Det har hällregnat emellanåt.
Idag är det val. Hoppas ni alla ska rösta (om ni inte redan har gjord det) Jag röstade den 22 redan😉
Vi ska iväg till Tjörn på begravning. Min mans moster. Jag får se om jag känner mig lite bättre om en stund.
/Maria

God morgon
Hoppas att din dag blir så bra den bara kan Maria.
Här är det nästan kallt ute. Har inte läst av termometern men det drar kallt från den öppna dörren.Snart får katterna inte ha den öppen så mycket som de vill.
Stolt ägare till tre La permer
God morgon!
Efter frukost beger vi oss iväg för att rösta. Sen blir det lite andra ärenden. Men vi börjar med det viktigaste först.
Hoppas du mår bättre snart Maria.
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

God morgon!
Bara 12 grader men soligt.
Det blir en spännande rysare till valvaka i kväll, den får man ju inte missa!
#0 Krya på dej nu!
Jag kom iväg till begravningen tack och lov och sakta men säkert så släppte huvudvärken på vägen dit.
Det var en vacker tillställning blandat med både glädje och sorg som det oftast blir när släktingar och vänner samlas trots att orsaken är sorglig.
/Maria