Godmorgon fredag 10 augusti
Godmorgon på er från ett mulet Göteborg med 20 grader.
Vi somnade till tonerna av Iggy Pop igår kväll😃 Vi bor ju ganska nära Way out West som är i Slottsskogen just nu så det är bara att gilla läget.
Hoppas ni får en fin fredag.
/Maria
Godmorgon! Natten har spenderats med en unghund med diarré och kräkningar samt ett barn som vaknat hela natten 😂 Snus, kaffe och kriga på nu 😴 Hoppas alla får en fin fredag 💗
God morgon
Något är fel. Väderprognosen säger sol och 28 grader men det spöregnar.
Vi som hade planerat att åka ut på sjön.
Stolt ägare till tre La permer
God morgon!
19 grader, regnskurar och riktigt blåsigt har vi det idag. Staketbygge står på schemat.
Önskar alla en härlig fredag!
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
Morrn!
Vaknade vid fem imorse av åskan. Låg länge och lyssnade på den och på hunden. Hon sov faktiskt hela tiden. Det regnade också, 4 mm innan åskan drog vidare. Den drog nog vidare till Monica. 😉
Nu lite småblåsigt och 23 grader.

God morgon!
Vaknade av åskan i natt och några droppar regn. Väntar spänt på om det blir ett väderomslag i eftermiddag och svalare. I så fall ska jag gå ut i världen och shoppa lite förnödenheter, det behövs nu!
#0 kanske lite härligt att vaggas till sömns äsch Iggy pop? :)
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#7 Absolut. Inget fel i det.
/Maria
Jag är ju hopplös😃Utom all räddning tror jag…
Idag fick jag reda på att vi har fri sjukvård på jobbet. Bara skicka in kvittona till lönekontoret. Sedan så gäller såklart frikortet som vanligt men jag undrar hur mycket jag har förlorat…
/Maria
Halloj. Vaknade inatt av en regnskur och blev glad, somnade om tills det var dags att ta tag i dagen, jobbat fm - tågtrafiken ställdes in från kl 10 och nu viner det rejält runt husknuten måste jag säga och träden svajar. Jag går o hoppas på mer regn men just nu är det snabba moln som drar förbi. Det blir soffan och Netflix en stund, sen får jag se om vinden avtar o kanske åker på fikaturné till min ena bror.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
#9 sånt där har jag också noll koll på- det finns liksom inte i min tankevärld
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet