Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 566 ggr
Maria
4

Godmorgon lördag 14 juli

Godmorgon.

Lilla älsklingen vaknade 6.30 efter att ha sovit hela natten med bara ett vattenuppehåll😉

Nu har han ätit gröt.

Jag har fullt upp😃

/Maria

Mooniq
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Mårning. Promenaden gjord - idag var det trögt som tusan att gå, kvavt ute men inte så varmt, 16 grader och så brisar det lite. Nöjd med turen i alla fall. Lite småpyssel och sen iväg till jobbet kl 11. Här är mulet - ganska skönt faktiskt. 

Ser att mina vindor/Blomman för dagen kommer sig, hoppas 2 blommor slår ut idag och Dvärgvindan har fått en blå/gul/vit blomma i krukan jag glömt vad jag sådde 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
0

#1 Så vackra🙂

/Maria

MonicaLagerquist
0

God morgon

Lite tung i hjärtat idag.Idag skulle min barndomsvän ha fyllt år om hon inte dött av fästingburen TBE.En så onödig sjukdom.

Vi ska väl packa ihop oss och åka en sväng in till stan. Lite loppis och matinköp.Samt en efterlängtade slagborr så att vi kan återuppta bygget.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Maria
0

#3 Så ledsamt😕

/Maria

MonicaLagerquist
0

#4 Ja så fruktansvärt onödigt. Hon hade tyvärr inte vaccinerat sig.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

JMW
0

Morrn! Vad blir det av denna dagen då? Här är redan dryga 24 grader och knappt någon vind.

Ikväll kommer maken hem efter att ha varit borta hela veckan. Dottern åkte hem igår, hon hade varit här sedan måndag. Snart är ordningen återställd.  😃

Trots torka och värme så är fästingarna aktiva. Jag har tagit bort två på mig själv hittills. Äckliga kryp!

worst
0

God morgon!

Redan kvavt, 23 grader och en gassande sol, det är redan för varmt för mej! Idag packar jag och går hem, så skönt! Ska bara ha i ena kattens hans mediciner, sen är jag klar!

Mooniq
0

#3  MonicaLagerquist - beklagar - smärtsamt när nära o kära inte längre är här.

Fästingar är ett kryp jag inte förstår hur de passar in i världsbilden - vilka andra djur äter dem? jag har utvecklat fobi mot fästingar, tror jag, just för att man kan bli sjuk för resten av livet av dem. Hemska kryp.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Fransu
0

God förmiddag!

Är lite risig idag. Sov illa på grund av huvudvärk jag haft sen igår. Jag fick panikångest då vi var i stan och jag misstänker att jag spände mig så hårt att det ledde till denna värk. Känns lite bättre nu, har varit ute på en promenad och det kändes bra att röra lite på sig.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Fridaaaa
2

Fick sova till kl 7.  Så skönt :) 
Varmt idag med. Fick lite regn i förrgår, men hade behövts mer. Så torrt!

Denna fina tavlan fick jag av syrran i söndags :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Fransu
0

#10 Så fin! Vad lika ni är! 🙂

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Fridaaaa
0

#11 Tack! :) Hon är så duktig :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
0

#10 Jättefin🙂

/Maria

aggeelin
0

God eftermiddag! Vi sitter och tar det lugnt efter en långsam bilresa från Ballock till Fort William.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
1

Fotot?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

zabelle
0

Tittar in och säger HEJ! 

Önskar alla en skön sommar :)

Zabelle   

Maria
0

Hej Zabelle. Roligt att du tittar in. Ha en skön sommar själv 😊

/Maria

MonicaLagerquist