Godmorgon söndag 1 juli
Godmorgon på er denna första julidag med strålande sol hos oss och 16 grader i skrivande stund.
/Maria
God morgon
Strålande sol här i Örsundsbro också.
Inget mer planerat än loppissväng och lite matinköp
Stolt ägare till tre La permer
God morgon!
Vackert väder här också. 🙂
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
Morrn! Även här är det sol från klarblå himmel. Lite småkyligt på morgonpromenaden, 15 grader just nu. Vinden är nordlig så det är väl det som drar ner tempen.
Mårning. Promenaden avklarad. Solen skiner - som vanligt. Skönt väder på morgonen att vara ute i. I morgon är det dags att börja jobba igen så idag ska jag lata mig rejält. Mina Ringblommor har massa knoppar och snart blir det lite mer färger i rabatten. Gillar min tvåfärgade ros jag köpte.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

God morgon!
19 grader och sol! Fick ett sms från SOS i natt om att det brinner i stan, men jag är långt borta nu! Kanske fått röklukt i lägenheten, det beror ju på hur vinden låg… Men det bekymrar mej inte idag! 🤔
Godmorgon. Årets grillkväll igår för mina kunder blev toppen. Vi hade så roligt. De yngsta gick hem först o vi äldre höll på till 02 i natt. Om inte vinet tog slut hade vi nog kunnat fortsätta ännu längre. Blir en lugn dag.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#6 Vad kul att det blev så lyckat! 🙂
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
#7 blev riktigt bra. Alltid roligt att träffa alla privat. Som en kund sa, kände knappt igen dig med utsläppt hår o klänning
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God eftermiddag. Även här njuter vi av strålande vackert sommarväder, ca 15 grader i skuggan. 🙂
Hade toppendag på 2:a och sista dagen av hundutställningen. Det har blåst bra båda dagarna och inget utrop om varm hund i bil, vilket är det bästa!🙂
Det blev en Basenji som tog hem showen!👍
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!