Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 524 ggr
Maria
0

Godmorgon lördag 30 juni

Godmorgon på er.

Jag som hade tänkt att sova länge idag men det gör inget. Jag passar alltid på att gå upp när jag vaknar och känner att jag inte har så mycket huvudvärk.

Det är bara 12 grader ute men det kommer bli en strålande dag. Inte ett moln så långt ökat kan se.

/Maria

Fransu
0

God morgon!

Solen skiner från en klarblå himmel. Och fåglarna kvittrar för fullt. På ängen utanför vårt hus går ett rådjur och äter. Med sig har hon två ystra kid som studsar omkring i det höga gräset. Jag har tittat på dom med kikaren. Så söta!

Idag ska vi på reptilmässa och köpa mat till våra ormar. Och även kika runt på alla spännande reptiler och spindlar som finns där.

Ha en fin lördag alla!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

flocken
0

Godmorgon Dexter väckte mig halv 7. Ut o kissa. Idag blir det att förbereda inför grillkvällen för mina kunder. Brukar bli lyckat o kunderna ser fram emot det.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

MonicaLagerquist
0

God morgon

När mannen och hunden kommit in så ska vi åka in till Uppsala en sväng. Lite loppis och sen hem och göra lite nytta.

Sol och blå himmel även här.

Stolt ägare till tre La permer

Mooniq
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Mårning. Promenaden gjord. Solsken och lagom med blåst. skönt väder inte så varmt så idag blir det en ute-dag. Min pappa har en jättefin 2-färgad ros hemma och jag tror jag har hittat en likadan på plantskolan som ska parkeras på nåt bra ställe.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
0

#4 Så vacker.

/Maria

Maria
2

Nu har min bror börjat sitt sommararbete som slussvakt/slussvärd vid Göta Kanal. Lite kul att han som pensionär fick jobbet🙂

/Maria

worst
0

God morgon!

20 grader och växlande solighet! En av tre katter hälsad på efter hennes bravader i natt. Matad och så ut igen…
Jag ska ta en lugn dag med lite virka och lyssna på gamla Sommarprogram!

aggeelin
0

Godmorgon! Nu ska jag baka kakor! Har bjudit vuxna barn Och barnbarn på sommarfika!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[PeterTM]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag 🙂

Jag har varit ute i det fina vädret, bland annat räknat ungarna som kläckt i äggkläckaren. Jobbigt att sitta i stol, men det får gå det också.

Tarotstollan
0

Jag har varit på första dagen av helgens hundutställning. 🙂
En gammal kompis med nya hunden var inne och hälsade på också.
Alltid kul att träffas och prata gratis, istället  för sitta flera timmar i telefonen!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!