Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 501 ggr
Maria
0

Godmorgon lördag 16 juni

Godmorgon denna lördag från ett småmulet Göteborg med 14 grader.

Hoppas ni får en härlig lördag.

/Maria

Fransu
0

God morgon!

15 grader och halvklart idag.

Vi ska iväg och fira svärmor i eftermiddag som fyllt år. Innan ska vi hinna greja lite här hemma.

Önskar alla en fin lördag!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Mooniq
0

Mårning. Är man envis får man promenera i regn. 😃 men nu är rundan gjord och solen skiner med ett litet hånleende, tror jag. 

Idag börjar 2 veckor ledigt och det blir en fikaturné under dagen o hälsa på lite kompisar.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
0

God morgon

Jag ska börja dagen med att ta hunden och gå ner till byn och hämta ett paket.

Mannen planerar tydligen att fiska på morgonen och sen åka hemåt. Killen som han skulle fiska med har blivit sjuk och kommer inte upp som planerat och då tyckte min man att onsdag- lördag räckte

Stolt ägare till tre La permer

worst
2

God morgon!

19 grader och sol, vad mer finns att säga om det?

ÄNTLIGEN, jag fick mina IKEAmöbler igår efter 8 dagars försening! Nu återstår det där med att skruva också!

Äntligen! Jag fick sova i natt, kattfaan sov åxå som katter bör göra. Igår natt var han uppe och vrålade mellan elva och fyra på morgonen, då blev det inte speciellt mycket sömn…

JMW
0

Morrn! Strålande sol och 18 grader. Helt enkelt underbart.

aggeelin
0

Godmorgon! Idag ska jag städa lite här och där - fått först hänga tvätten och träna lite. Sen ska vi vara barnvakt till tre vilda barnbarn.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet