Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 433 ggr
Maria
0

Godmorgon onsdag 30 maj

Godmorgon på er denna onsdag som ser ut att bli varm och fin.

Det är redan 18 grader och inte ett moln på himlen.

Hoppas ni får en bra dag.🙂

/Maria

JMW
1

Morrn! Här har vi ännu bara knappa 15 grader men det ska bli varmt idag också. Jag är så otroligt glad åt våra luftvärmepumpar. En på övervåningen och en nere. Såna här dagar kör jag dem på kyla. Sover gott och hunden mår bra. Hon gillar verkligen inte denna värme och har det svårt. Kanske åldern, 12 år, också spelar in lite.

MonicaLagerquist
0

God morgon

Tydligen hade jag slarvat med att dricka vätskeersättning igår för vid två vaknade jag av kramper i benen. Vid tre gav jag upp och kokade en liter vätskeersättning. Drack en halv liter på en gång.

Idag ska jag ta med mig resten ut på sjön.

Det ska visst bli 29 grader här idag.

Stolt ägare till tre La permer

aggeelin
0

Godmorgon! Ännu en solig dag med blåst.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snart dags för dagens jobb men det här ser skönt ut!

akvarium123
0

Godmorgon!

Idag ska det bli 27 grader och redan nu är det 23 grader! 

Tyvärr så har ju jag nu börjat klaga på denna värmen. Det är helt enkelt lite för varmt för min smak. 

Hoppas på en bra dag här hemma då vi typ inte ska till skolan någonting idag.

Mooniq
0

Mårning. Vaknade i zombie-läge och det var riktigt trögt att komma ut på promenaden. Det blev en vända på nästan 7 km - jag var helt slut. Jag har ont av värmen och det var redan 18 grader när jag gick hemifrån 5.50. Nöjd ändå att jag kom ut på en liten runda. Nu blir det skuggsidan på altanen en stund och sen iväg till jobbet. Önskar moln och regnskurar - som att svära i kyrkan, jag vet.. 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

worst
0

God morgon!

Redan 22 grader och gassande sol, så idag tar jag det så lugnt jag kan p g a värmen! Lite hushållsarbete och en virkning på gång…

aggeelin
0

Å jag bara älskar värme men det blir torrt och problem för dem som odlar.

Maria
0

#8 Jag håller med dig. Mer värme till folket😃

/Maria

MonicaLagerquist
0

Värmen är underbar men jag lider med dem dom mår dåligt av värmen. Själv njuter jag till 110%.

Stolt ägare till tre La permer

JMW
0

Jag tycker också synd om de som drabbas av värmen. Maken jobbar på en gård där de sådde i förra veckan. Om det inte händer något med vädret så blir de tvungna att bevattna sådden. Jag gillar detta även om jag idag håller mig inne. Fick en pall med jobb så egentligen spelar det ingen roll vilket väder det är.