God morgon onsdag 25 april
God morgon đ
HÀ Àr soligt och klarblÄ himmel, 5 plusgrader. PÄ gÄng till dialysen nu.
Godmorgon.
HÀr har vi 6 grader ute sÄ det har inte blivit sÄ varmt Ànnu.
/Maria
Godmorgon! HÀr ser det mulet ut och jag Àr Àven idag tidigare Àn vanligt. Mycket pÄ jobbet -det ska bli skönt med nÄgra dagars ledigt sen.
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet

God morgon
Mulet och sju grader varmt. Optimist som jag Àr har jag satt pÄ mig shorts. Hoppas pÄ att vÀdret i Solna Àr bÀttre, Vi ska en svÀng till svÀrmor som behöver lite hjÀlp.
Kattutan men stolt PlÄtis Àgare
God morgon, sol och fint hĂ€r med. Underbara vĂ„ren har Ă€ntligen kommit âïž
En fin dag till er đ
Morrn! Mulet och 8 grader. Det har blĂ„st som tusan under natten men Ă€r nĂ„got lugnare nu. Det Ă€r definitivt inget shortsvĂ€der hĂ€r. BrrrâŠ

God morgon!
Elva grader och vÀxlande solighet.
Den hÀr veckan blir dyr. Först frissan i mÄndags och idag en lagning hos kÀftis, men det Àr ju tvunget⊠I morgon dessutom tvÀttstuga, sÄ jag lÀngtar tills pÄ fredag!
God eftermiddag!
10 grader halvklart och blÄsigt. Vindarna kÀnns vÀldigt kalla idag.
Jag har en ledig dag idag. Var pÄ lÀkarbesök i morse och jag har Àven haft besök av mina förÀldrar som Àr i Sverige en svÀng. Nu har jag kraftiga ibs-smÀrtor och sitter dubbelvikt vid datorn med en vetevÀrmare pÄ magen och hoppas pÄ lindring.
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
Det blev en dag med Àkta aprilvÀder idag, solsken och ösregn samtidigt, 10-11 grader.