Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hÀlsning
LĂ€st 738 ggr
[PeterTM]
0

God morgon onsdag 25 april

God morgon đŸ™‚

HÀ Àr soligt och klarblÄ himmel, 5 plusgrader. PÄ gÄng till dialysen nu.

Maria
0

Godmorgon.

HÀr har vi 6 grader ute sÄ det har inte blivit sÄ varmt Ànnu.

/Maria

aggeelin
0

Godmorgon! HÀr ser det mulet ut och jag Àr Àven idag tidigare Àn vanligt. Mycket pÄ jobbet -det ska bli skönt med nÄgra dagars ledigt sen.

Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet

MonicaLagerquist
0

God morgon

Mulet och sju grader varmt. Optimist som jag Àr har jag satt pÄ mig shorts. Hoppas pÄ att vÀdret i Solna Àr bÀttre, Vi ska en svÀng till svÀrmor som behöver lite hjÀlp.

Kattutan men stolt PlÄtis Àgare

[Dharma]1
0

God morgon, sol och fint hĂ€r med. Underbara vĂ„ren har Ă€ntligen kommit â˜€ïž

En fin dag till er đŸ™‚

JMW
1

Morrn! Mulet och 8 grader. Det har blÄst som tusan under natten men Àr nÄgot lugnare nu. Det Àr definitivt inget shortsvÀder hÀr. Brrr

worst
0

God morgon!

Elva grader och vÀxlande solighet.
Den hĂ€r veckan blir dyr. Först frissan i mĂ„ndags och idag en lagning hos kĂ€ftis, men det Ă€r ju tvunget
 I morgon dessutom tvĂ€ttstuga, sĂ„ jag lĂ€ngtar tills pĂ„ fredag!

Fransu
0

God eftermiddag!

10 grader halvklart och blÄsigt. Vindarna kÀnns vÀldigt kalla idag.

Jag har en ledig dag idag. Var pÄ lÀkarbesök i morse och jag har Àven haft besök av mina förÀldrar som Àr i Sverige en svÀng. Nu har jag kraftiga ibs-smÀrtor och sitter dubbelvikt vid datorn med en vetevÀrmare pÄ magen och hoppas pÄ lindring.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

[PeterTM]
0

Det blev en dag med Àkta aprilvÀder idag, solsken och ösregn samtidigt, 10-11 grader.