Ni som är gifta/sambo
Som rubriken lyder, ni som är gifta sambo, hur länge har ni varit det?
/Maria
Jag skrev mig här 2012, så räknar det som officiellt som sambos från då :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag och min älskling har varit gifta i snart 3år, tillsammans i 13år. ❤️
// Harley
Sambos har vi varit i 13 år till hösten och gifta 7 år till sommaren.
Vi hade bara varit ihop ca ½år då vi flyttade ihop på det sättet att jag sa upp min lägenhet, men då hade jag sovit hos han i flera månader
l'm back
Sedan 1979 = 39 år
Sambos sedan hösten 2015 och gifta sedan juli 2017.
Vi har känt varandra sedan 2013.
Sambo sedan juli 2014. Så snart fyra år. 🙂 Vi träffades i maj 2013. Och nu har vi bebis på g. 😃
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Gift sedan 2014 och vi träffades 2013 så vi gifte oss efter att vi känt varann i ca 9mån.
Jag och min man träffade 26 september 1980 och gifte oss 29 oktober 1983 och sonen föddes i april 84.
Vi brukar glömma vår bröllopsdag men jag räknar alltid dagen som vi träffades som den "viktiga" för det är sedan dess vi har hållit ihop.❤️
/Maria
Vi träffades -04. Förlovade -05. Gifte oss-15
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Träffade min man 1978 vi gifte oss 1985.
Vi har bott tillsammans hela tiden.Han vår på fest i det kollektivet jag bodde i då och han blev helt enkelt kvar.(hans tidigare sambo hade träffat en annan och kastat ut honom så han var bostadsös)
Stolt ägare till tre La permer
Blev ett par i juni -95, flyttade ihop i aug och förlovade oss i oktober samma år. Köpte hus i feb/mars -96 och gifte oss i juni -96. Så vi har varit ihop i snart 23 år och gifta i snart 22 år🙂
Sambo sedan augusti 1994, gifta sedan 2000. Den 20 maj har vi bott här i 23 år.
Feb -98, så är 20 år i år.
Inte gifta. Varit ett par i 4 år och sambos i 3.
Vi har varit ihop sedan oktober 2011 och gifta sedan juni 2012. I sommar firar vi sockerbröllop😃
/Christina
Träffades i september 1997. Jag blev med inneboende (😃) i januari 1998 som bodde kvar till 2006! Då blev det flytt till nytt gemensamt boende och sen gifte vi oss i november 2012!
Förlovade oss nyårsafton 1998 så ett litet jubileum i år i alla fall!
Vi har varit sambos i snart 6 år (flyttade ihop efter 4 veckor).
Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar 
Jag har varit gift i detta nuvarande äktenskap sedan 89.
Det förgående började på 70-talet.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland