Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 611 ggr
Maria
1

Godmorgon måndag 5 mars

Godmorgon på er.

Jag ska strax iväg till jobbet och det är "bara" tre minusgrader.

Man får vara glad för det lilla…😃

Hoppas ni får en bra måndag.

/Maria

[[Lovemyselff]]
0

Godmorgon. Idag Har jag fått migrän 😓

Maria
0

#Oj hoppas det ger med sig.

/Maria

[[Lovemyselff]]
0

#2 hoppas jag med. Har lärt mig att får migrän,läkarna hittar inte felet. Tvingade de ta röntgen trodde de var någon hjärntumör som tryckte där. Men nope det var de inte. Känner mig vimsig

aggeelin
0

Godmorgon! Här är det 6 grader kallt och snöfall, eller snarare snöyra.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

#3 Migrän hittar man ju sällan någon orsak till utan det är behandling som gäller. Bra att du fått röntga skallen så att man kan utesluta något fel där.

Jag har ju haft en hjärntumör och rötgas numera bara en gång per år.

/Maria

Mooniq
0

Mårning allesammans. 

Trist med migrän - antar att du redan har gått igenom alla livsmedel som kan vara triggers - hoppas du hittar vad som triggar och kan undvika migrän framöver. 

Jag har 4 minusgrader och slömorgon, börjar jobba kl 12. Känns bra om vindarna vänder och vi kan få in lite plusgrader och barmark. Jag har köpt massa fröer och det kliar i fingrarna att börja plantera.. Vill ha vår ☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

JMW
0

Morrn! Grått och -4 grader. Idag blir det frissan. Skulle klippt mig förra veckan men bokade om tiden för bilen var så insnöad och inplogad. 

#0 Maria, du har tappat ett R i rubriken. 😉

Maria
0

#7 Wow, jag måste vara expert på det här med fel i runriken😃

Jag ska ändra.

/Maria

worst
0

God morgon!

Plus två grader och mulet och grått. Idag ska jag bara ta det lugnt, kanske en promenad i snömodden?

Fransu
0

God förmiddag!

Mulet och en minus. Ska tydligen komma lite snö så småningom idag. Än så länge är det uppehåll.

Var orolig igår att jag var på väg att bli sjuk, men det blev inget tack och lov. Och idag har jag fått iväg några viktiga leveranser på jobbet. Pust!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

[PeterTM]
0

God eftermiddag 🙂

Här var det 14 minusgrader i morse, men nu är det bara -1 och snöfall.

aggeelin
0

Det känns som om vintern vill vara kvar äll ett tag. Här snöar det för fullt

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

JMW
0

Jag tror att vintern släpper sitt grepp lite här nu. Den fasliga kylan har lagt sig och nu ligger vi på beskedliga -2. Det har inte snöat på flera dagar. Vi  fick ca 60 cm förra veckan så det kommer att ta ett tag innan vårblommorna tittar fram men det har absolut vänt.