Godmorgon tisdag 2 jan
Hoppsan! Ljusen kom upp och ner!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#1 Det gör inget😃
Godmorgon. Här hade jag tänkt att sova länge idag då jag är ledig medan min man jobbar. Moritz hade inte samma tankar så han fick upp mig för en stund sedan.😉
/Maria
Morrn! Jag läste aldrig vad som stod och det tog en stund att fatta vad bilden föreställde. Ha ha uppochner.
Det är grått som sjutton men "varmt" med hela 4 grader.
God morgon! Har precis ätit frukost och ska dola lite här hemma innan det blir dags för ett besök hos barnmorskan. :) Sen blir det iväg och träffa vänner med bebis efteråt.
God fortsättning på er allihop! Hoppas ni haft ett bra nyår!
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

God morgon!
Grått och trist väder, men hoppas på uppehåll så att jag kan ta en promenad så småningom. Annars blir det en stillsam dag!
God morgon!
5 grader, uppehåll och lite sol idag.
Första arbetsdagen för i år är avklarad.
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
Första arbetsdagen här med för 2018. Så härligt att träffa alla hundar igen. Blivit några timmar i skogen.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#6 Haha. Jag skrev God morgon av bara farten förut ser jag, trots att klockan var över 13 och jag varit uppe sen innan 5 i morse. 😃
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."