Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 539 ggr
aggeelin
1

Godmorgon tisdag 2 jan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Frukost tillsammans med tända ljus är mysigt!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
1

Hoppsan! Ljusen kom upp och ner!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2

#1 Det gör inget😃

Godmorgon. Här hade jag tänkt att sova länge idag då jag är ledig medan min man jobbar. Moritz hade inte samma tankar så han fick upp mig för en stund sedan.😉

/Maria

JMW
0

Morrn! Jag läste aldrig vad som stod och det tog en stund att fatta vad bilden föreställde. Ha ha uppochner. 

Det är grått som sjutton men "varmt" med hela 4 grader.

Carrosh
0

God morgon! Har precis ätit frukost och ska dola lite här hemma innan det blir dags för ett besök hos barnmorskan. :) Sen blir det iväg och träffa vänner med bebis efteråt.

God fortsättning på er allihop! Hoppas ni haft ett bra nyår!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

worst
0

God morgon!

Grått och trist väder, men hoppas på uppehåll så att jag kan ta en promenad så småningom. Annars blir det en stillsam dag!

Fransu
0

God morgon!

5 grader, uppehåll och lite sol idag.

Första arbetsdagen för i år är avklarad.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

flocken
0

Första arbetsdagen här med för 2018. Så härligt att träffa alla hundar igen. Blivit några timmar i skogen.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Fransu
0

#6 Haha. Jag skrev God morgon av bara farten förut ser jag, trots att klockan var över 13 och jag varit uppe sen innan 5 i morse. 😃

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."