Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 673 ggr
Maria
2

Godmorgon måndag 18 december

Godmorgon på er från ett Göteborg med 3 plusgrader.

Vi kom precis på att det är vår förlovningsdag idag😃 36 år sedan är det nu. Vi förlovade oss efter ungefär ett år tillsammans.

/Maria

flocken
1

Grattis Maria. Vi förlovade oss efter 9 månader. Vaknade halv 4. Ute är det -4,5. Lite snö. Mannens bil var stendöd så han fick ta min. Måste vara hemma 8.30 då jag måste till dagis.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
5
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har man hunddagis så har man. 🙈😁

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
2

#2 Haha vilken bild men så smart :-)

/Maria

aggeelin
2

Godmorgon måndag. Här har vi lite snö men idag känns det milt. Snart på väg till jobbet för en dag med full fart.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

JMW
0

Morrn! Har varit rejält kallt här under natten. Närmare -7 grader men nu är det "bara" -3.  Iväg på jobb snart. Två veckor kvar.

#2 Smart!

Fransu
0

Grattis på förlovningsdagen Maria!

Smart lösning med granen flocken. 😃

Jag blir hemma idag. Haft problem med min mage den sista veckan. Jag tror det är mitt bråck i övre magmunnen som bråkar. Får kraftiga smärtor emellanåt. Så fort jag sväljer ner mat så gör det ont när den ska passera ned till själva magsäcken. Det är så det känns i alla fall. Så lite vila hoppas jag gör susen. Men det känns inte bra att vara hemma när jag vet att det finns massor att göra på jobbet. 😞

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

worst
1

God morgon!

Idag blir det en lång dag. Upp i ottan för ett läkarbesök och sent i säng för en utekväll med kompisar! Hoppas jag orkar…

Ett ord på vägen?
"Livet är det som händer medan du gör upp andra planer!"

Mooniq
1
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Mårning! Kul med förlovningsdagar -grattis till er 😃 Brorsan har katter, även han får ha fredad zon runt granen, med typ samma lösning som bild ovan. Idag väntar jag på Ikealeverans och på att min lilla hörnsoffa ska få flytta in tillsammans med hyllor, skohyllor och byråar. Det blir en skruvardag när de väl varit här. Helgen kom o gick med lite roliga fikastunder, igår var  jag i Strömstad. Kallt, solsken, vindstilla Blev en fin hundpromenad med kompisen och hennes vovve Nellie. Underbart att få gå i kallt solsken och tjöta om ditt o datt. Fyndade en liten bioetanol-lykta på facebook. Den värmer på köksbänken.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Tarotstollan
0

#0. Grattis på förlovningsdagen! 🌺Har ni firat något?

Nu har min förkylning brutit ut!😭😕
Jag har ändå lyckats att putsa fönstren i vardagsrummet och köket och hängt upp den sista adventsstjärnan!🙂
Dessutom pratat med både mamma och en kompis.
Nu måste jag äta något och sen skall jag fortsätta plocka i bråten!🥵

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Maria
0

#9 Haha nej det har vi inte gjort.😃

Hoppas du kryar på dig snabbt.

/Maria