Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 647 ggr
Maria
0

Godmorgon onsdag 6 december

Godmorgon på er.

Hos oss har vi nästan åtta grader varmt idag. Skönt tycker jag som avskyr att frysa.

Hoppas ni får en skön onsdag.

/Maria

Maria
1

Nu kom regnet😕

/Maria

flocken
0

Godmorgon Trött efter gårdagen . Regnat hela natten & regnar fortfarande. Blir en lugn dag för Dexter. 2 veckor i koppel. Får se hur det blir med det..

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[PeterTM]
1

God morgon 🙂

Här är 4 minus och lite vitt. Hastar iväg till dialys nu.

Mooniq
0

Mårning. Här är det 2 plus o uppehåll. Lite kaffe o surf i nyhetsvärlden. Sen blir det jobb kl 12. Har massor av lådor att greja med, så to-do-listan är lång, men jag har inte bråttom .

Min kompis mamma dog i förrgår och igår kväll var det ett långt samtal som innehåll både skratt o gråt. Kompisens mamma har jag inte sett på många år, men många ljusa barndomsminnen flöt upp till ytan under samtalets gång.

En gång för längesen lovade jag mig själv att aldrig mer gå på en begravning, men detta kommer att bli min andra begravning som ska vara borgerlig. Jag sörjer i själ o hjärta. Jag är inte troende och det har gjort att jag tyckt begravningar varit "konstiga".

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

aggeelin
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Lite sen och frukosten ska in. Önskar er alla en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

worst
2

God morgon!

Mulet och grått ute, väntar regn tills eftermiddagen…

GRATTIS Finland!!! Hundra år som vår självständiga granne!

Ett ord på vägen?
"Tusen vänner är för få, en fiende är för mycket!"

Fransu
0

God middag!

7 grader och regn. Nästan vårväder i Göteborg som någon på radion sa i morse.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

[PeterTM]
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja idag är det läge att lägga fram jubileumskniven på bordet 🙂

Maria
0

#8 Så snygg.

/Maria

[PeterTM]
0

#9 Tillverkad i bara 100 exemplar för att fira 100-årsminnet av befrielsen från Ryssland. Enbart minst 100 år gamla komponenter har använts. Min är nr 4.

Maria
0

Wow🙂

/Maria

citytjejen
0

Vi ska baka pepparkakor idag! Degen gjordes för ett par dagar sedan.  Själva utbakningen kommer att ske på två sätt: dels en rulle som vi skivar och dels utkavlad det som skärs i rutor med pizzaskärare. Att stå med formar och pilla gör mig galen, förra året skrek jag rakt ut i ilska över hur pilligt det var 😂

/Christina

Fransu
0

#8 Tänk att en kniv kan vara så vacker. 🙂

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Maria
0

Lilla barnbarnet har fått två tänder. En uppe och en nere. Jag tyckte det var tidigt men man gömmer ju efter alla år haha. Han är 4 1/2 månad.

/Maria

chik
0

God Kväll här i burken. 
Känner igen några av er.👋 Ser ut som det är skit väder i hela Landet.
Önskar er allt gott.
☔️

Lena.P är jag i verkliga livet.

Maria
0

Trevligt att se dig igen chic :-)

/Maria

[PeterTM]
0

#15 Hej chik, det var ett tag sedan 🙂