Godmorgon söndag 3 december
Godmorgon på er första advent🙂
Vi har sju grader hos oss så det är ju riktigt milt.
Vi ska iväg till lille barnbarnet. Sonen har alltid fått en adventspåse och det viktigaste i den är en blå hyacint men det är lite annat smått och gott också. Jag hittade bland annat hans gamla Baby-Björn bärsele från 1984 så den är nytvättad nu. De har visserligen en sele men de kan ju testa denna som är riktigt "retro"😉
Hoppas ni får en fin advent,
/Maria
Godmorgon Några plus & regn. Var tanke att vi skulle åka på julmässa i Kalmar slott idag. Får se om det blir något. Var i Kalmar igår med en väninna. Åkte 10 & var hemma 16.30. Pust. Sen laga mat till 9 personer. Min familj på 4, min väninna med 3 barn & min svåger
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Godmorgon trevlig advent👍
God morgon!
5 grader ute. Det var riktigt behagligt ute när jag var ute med hundarna.
Idag ska första ljuset tändas i adventsstaken. Trevlig advent!
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
God Morgon denna 1:a Första Advent ! Regnar här med . . 💦☔️ Trist , men då blir det en Filmdag!! Yeahhh!! Har ni några förslag på filmer , action , komedi , drama , kriminaldrama! Berätta gärna , tack ! Kram // 😀🌺 Mysigt att hälsa på barnbarnet Maria 😀❤️
HH 🙂

God morgon och glad första advent!
Sitter med lite frukost här nu och börjar bli sugen på att få upp lite adventspynt här nu. Har ni andra börjat pynta än?
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
God middag 🙂
Soligt och ett par plusgrader. Inga direkta planer idag, men jag ska försöka få ihop en "doppkonstruktion" att doppa listbitarna till mina skåp i bets med.
Sent in idag. Har börjat dagen med att sjunga med kören på 1:a adventsgudstjänst. Barnkören var också med, så söta.
Nu har jag precis fixat advent i matrummet och på glasverandan. Puh… Bara resten kvar. Får ta det lite pö om pö under veckan.
God eftermiddag. Trodde jag skrev här i morse. Vi har varit på vägmöte idag. När vi köpte huset här för tio år sen fick vi veta att vi som bor på "lilla stigen " till skillnad från dem på den riktiga gatan, vasst tvungna att ha ren vägförening. Tre av fastigheterna måste avsätta pengar till "avloppssystemet" varje år. Vi får betala för snöröjning och gatubelysning vilket inte de på den riktiga gatan behöver.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet