Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 502 ggr
Maria
0

Godmorgon söndag 24 september

Godmorgon på er.

Idag har jag dubbelkollat rubriken så jag hoppas jag skrivit rätt haha😃

Vi har det mulet och det är 14 grader. Min man jobbar hela dagen idag så jag ska slappa. Det enda jag ska göra är linssoppa😉

/Maria

flocken
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon Mulet o tråkigt ute. Man o barn är i stugan. Så fick gosa med hunden ist.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
1

#1 Så fin han är🙂 Då är du i alla fall inte ensam hemma.

/Maria

flocken
0

#2 tack. Han är min lilla fjant. 40 kg kärlek

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

aggeelin
1

Godmorgon! Här är det en mulen dag men något roligt ska det väl hända!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Jag har precis ätit havregrynsgröt med äpplemos. Det var 100 år sedan men väldigt gott😉

Jag minns när sonen var bebis och det var dags att införa välling. Det var bara stopp. Han fick kräkreflexer varje gång men havregrynsgröt gick bra så det åt han mängder som liten.

/Maria

flocken
1

+20 och sol. Det var inte igår. Kunde vara ute o gå i jeans och linne. Hoppas det håller i sig

…………………………………..

[PeterTM]
0

God eftermiddag 🙂

Här är mulet och 13 grader. Lite småpyssel utomhus. Frugan har röjt av infiltrationskulle som alltid blir extremt bevuxen med gråbo. Till våren ska vi göra ett nytt försök med ängsblomster där. Varit en sväng till Örsundsbro också, motionerat min bil lite och några små postärenden i "Våla city" 😃

Tarotstollan
0

Dagen började molnig men övergick till sol och den är på väg ner nu.☀️
Har varit en stund hos mamma med övriga släkten och firat och tjatat lite!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!