Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hÀlsning
LĂ€st 366 ggr
Maria
1

Godmorgon onsdag 9 augusti

Regnet strilar och det Ă€r 16 grader. Fortfarande ingen sommar haha😃

/Maria

Tarotstollan
0

Mulet men fortfarande uppehÄll, 17,4 grader.

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

[PeterTM]
0

God morgon đŸ™‚

HĂ€r Ă€r lite smĂ„mulet och 17 grader, perfekt sommarvĂ€der alltsĂ„ đŸ˜‰, men jag ska ju till dialysen nu, sĂ„ jag kan inte utnyttja dagen.

#0 Vilken tur att pojkarna fick en fin Lisebergdag dĂ„, de var dĂ€r under hela dagen, frĂ„n öppning till stĂ€ngning. Idag ska de gĂ„ pĂ„ Universeum och lite annat inomhusbeskĂ„dande, sĂ„ dĂ„ spelar regnet ingen roll đŸ™‚

Maria
1

#2 Perfekt planerad resa😉

/Maria

aggeelin
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! SÄ Àr dÄ semestern slut för den hÀr gÄngen. Dags att börja jobba och gÄ upp pÄ morgonen igen. Det som jag har svÄrt med. IgÄr blev det Ànnu en skaplig sommardag. Jag inhandlade och planterade 8 vÀxter. Det kÀnner jag mig nöjd med.

Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet

Tarotstollan
1

Nu har det börjat att regna hÀr och tempen sjunkit till 16,9.

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

JMW
1

Gomiddag! Verkar bara vara jag med kanonvĂ€der. IgĂ„r hade vi runt 24 grader och just nu har vi 23. Inte  riktigt soligt, mer disigt men varmt och nĂ€stan lite kvalmigt. Kom just hem frĂ„n jobbet. Ska byta om till shorts och linne.

Soligajag1
0

Go eftermiddag đŸ™‚ 

HĂ€r Ă€r det mulet , kvalmigt och varmt Ă€ndock, , 22 grader . sĂ„ svetten lackar đŸ€Šâ€â™‚

puhh, , , jajaja, , man fĂ„r inte klaga , bĂ€ttre Ă€n spöregn!!! â˜” 

#6 SĂ„ skönt för dig , , Ta en extra kopp kaffe o njut i solen för oss andra med !! â˜€ïž

HH đŸ™‚