Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 696 ggr
Maria
0

Godmorgon fredag 4 augusti

Godmorgon på er från ett mulet Göteborg med 17 grader just nu.

Hoppas ni får en härlig fredag.

/Maria

Mooniq
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mårning. Vädergudarna lovar regnskurar idag och jag tror dem. Himlen är gråtung och det har just slutat skvätta ute. Lyssnar på Svt morgonprogrammet och dricker kaffe. Har lyckats buda hem 2 auktioner på tradera - jag e en total parfymnörd och fick tag på två olika doftpaket till löjligt lågt pris - kul när man ibland kan göra ett kap.

Dagen har en diffus planering om att åka till shoppingcentret i Tanum och kolla in deras rea-utbud. Ett nybyggt center som tyvärr inte drar nån större kundkrets - folk har radarn inställd på Torp Uddevalla eller Nordby Strömstad - som är 2 väldigt stora shoppingcenter som funnits i några år. Ha en skön fredag allesammans. ☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

aggeelin
1

Godmorgon Det kanske blir regn idag.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
1

#1 Ja just det. Nu kommer jag ihåg att du gillar parfymer.🙂

Jag äger bara en och det är Elisabeth Ardens "Green tea" Den doftar friskt och är min kalasparfym haha.

#2 Vi var och handlade och det regnade rejält men det var väldigt lokalt på vägen såg man. Här hemma har det inte kommit något ännu.

/Maria

Mooniq
0

#3 - vi är alla olika och mitt intresse började sent i livet - typ 2003. Men jag vill inte ha en massa flaskor ståendes, utan jag vill ha några få och använda dem när det är lämpligt. Tradera är ett vattenhål där jag köper o säljer och på facebook finns det några grupper med liknande intresse där vi byter med varann. En löjligt dyr hobby, så jag är jätteglad att möjligheten finns att köpa, sälja och byta begagnat. 😃

E Arden har många fina dofter till najsprajs och Green Tea är en suverän sommardoft med en härlig fräschör 🌺

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
1

#4 Innan jag snöade in på Green tea" så var favoriten Davidoff Cool Water Woman. 

Jag har alltid bara haft en sort i taget så att säga🤫

/Maria

aggeelin
1

Barnbarn på besök

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

#6 Roligt med barnbarn Agge😉

/Maria

JMW
0

God eftermiddag! Äntligen fredag, så skönt efter en jobbig vecka. När jag gick upp imorse var himlen blå och solen värmde så gott. Vi fick en hel del regn under em igår och natten. Nu har det mulnat på igen. Så typiskt, jag som har en hel massa att fixa med ute.

[PeterTM]
0

God afton 🙂

Här har regnat till och från hela dagen och temperaturen har legat runt 17 grader. Nu har friidrotts-vm inletts så vi kollar, kanske inte på allt, men kula att både Daniel Ståhl i diskus och Michel Torneus i längdhopp, är vidare till final.

Tradera är kul ibland, men ack så trött man kan bli om man lägger upp något som inte får ett enda bud på en vecka. Jag har försökt sälja ett par nya löparskor två gånger på Tradera och en gång på Blocket, helt utan respons, trots låga utrop. Då tröttnar man lite.