Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 471 ggr
aggeelin
1

Godmorgon måndag 22 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Mulet men ändå varmt i uterummet. Har lite bråttom till jobbet så jag skuttar iväg och önskar er alla en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

JMW
0

Godmorgon! Mulet här också och 13 grader ute. Ganska skönt ändå. Tempen kan gärna hålla sig på lagom idag för jag har lite gräsklippning kvar till eftermiddag. Nu iväg och jobba lite.

Soligajag1
0

Gomorron .

Mulet här med men varmt dock, 13 + . Konstigt väder ! 

Blir att ta det lilla lugna idag . 🙂

HH 🙂

Maria
0

God förmiddag på er.

Jag är hemma från jobbet idag för jag vaknade med sådan huvudvärk. Det börjar i alla fall lätta nu. Jag är evigt tacksam för att jag har högriskskydd genom försäkringskassan vilket innebär att jag slipper karensdag.

/Maria

[PeterTM]
0

God eftermiddag 🙂

Även här har varit mulet och 12-13 grader, småstänkt lite nu och då. Jag kom just hem från dialysen och fick med mig fantomsmärtor hem. Igår började häggen att blomma hos oss, ganska precis en vecka efter Sthlm. Såg på syrénerna i Uppsala att de har 5-6 cm lång blomställningar redan, men våra har precis fått små blad.

JMW
0

Hos oss har häggen blommat ett tag och blommorna har nu börjat bli bruna. Syrenerna är sprickfärdiga. Blommar nog vilken dag som helst. Det blev nästan lite mellanrum i år. Förra året blommade hägg och syren samtidigt.