Godmorgon måndag 8 maj
Godmorgon på er.
Solen skiner och jag ska till jobbet idag efter att ha varit sjukskriven två veckor. Jag känner mig ringrostig😉
/Maria
Åh fy attan. Snö???
/Maria
Usch vad kallt det var ute trots solsken.
Jag är glad att jag fortfarande hade min vinterjacka. Det är 3 grader och blåser.
/Maria
God morgon, om den nu är god. Just varit på morgonpromenad med Elsa och det var jäkligt kallt. 4 grader och snålblåst från norr. Vilka kontraster mot dagarna vi just haft.
Fy sjutton för snö Peter. Snö i maj, helt galet.
Gomorron, ,
#1 OJojo, , snö, , inge kul!! Var bor du , i Norrland ?
Nej, , här skiner ingen sol, , grått o mulet , 3 grader , det skulle komma snö hit med .
Usch ja, , detta land, Vädret är huller om buller !!
Ha en fin Måndag !!
Kram 🙂
#0 Hoppas det går bra att jobba idag , Maria .Lycka till! Kram 🤗
HH 🙂
Mårning. Blåser i Munkedal och solen skiner men värmen är frånvarande. Förra veckan var helt otrolig solskensvecka med härlig värme. Går in på min andra semestervecka, och sen kommer resterande semester i augusti. Nu har jag inte huset kvar men dessa två lediga veckor i maj var perfekta för trädgårdsarbete, rensning och komma iväg med gamla grejer till tippen. Nu bor jag i lägenhet och nattfrosten har inte get sig riktigt än- sen blir det lite krukor på balkongen och lite sommarblommor i alla fall. ☀️
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
#6 Haha, kanske för en skåning, men nej, i Uppland. Det har snöat så att marken varit täckt av snö flera gånger idag, men smält bort emellan. Just nu barmark, 6 plusgrader och iskall nordanvind.
Här har det snöat flera gånger om idag! Fy då!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ingen snö här med hagelskurar har det varit av och till. Verkar inte bli ett dugg bättre imorgon.