Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 635 ggr
Maria
1

Godmorgon måndag 8 maj

Godmorgon på er.

Solen skiner och jag ska till jobbet idag efter att ha varit sjukskriven två veckor. Jag känner mig ringrostig😉

/Maria

[PeterTM]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon 🙂

Va'? Nä solen skiner inte …

Maria
0

Åh fy attan. Snö???

/Maria

Maria
0

Usch vad kallt det var ute trots solsken.

Jag är glad att jag fortfarande hade min vinterjacka. Det är 3 grader och blåser.

/Maria

JMW
0

God morgon, om den nu är god. Just varit på morgonpromenad med Elsa och det var jäkligt kallt. 4 grader och snålblåst från norr. Vilka kontraster mot dagarna vi just haft. 

Fy sjutton för snö Peter. Snö i maj, helt galet.

aggeelin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Blåst och tre grader varmt! Riktigt kyligt idag. Det blir att trampa på ordentligt till jobbet.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
0

Gomorron, , 

#1   OJojo, , snö, , inge kul!! Var bor du , i Norrland ? 

Nej, , här skiner ingen sol, , grått  o mulet , 3 grader , det skulle komma snö hit med . 

Usch ja, , detta land, Vädret är huller om buller !! 

Ha en fin Måndag !! 

Kram 🙂 

#0 Hoppas det går bra att jobba idag , Maria .Lycka till! Kram 🤗

HH 🙂

Mooniq
0

Mårning. Blåser i Munkedal och solen skiner men värmen är frånvarande. Förra veckan var helt otrolig solskensvecka med härlig värme. Går in på min andra semestervecka, och sen kommer resterande semester i augusti. Nu har jag inte huset kvar men dessa två lediga veckor i maj var perfekta för trädgårdsarbete, rensning och komma iväg med gamla grejer till tippen. Nu bor jag i lägenhet och nattfrosten har inte get sig riktigt än- sen blir det lite krukor på balkongen och lite sommarblommor i alla fall. ☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

[PeterTM]
0

#6 Haha, kanske för en skåning, men nej, i Uppland. Det har snöat så att marken varit täckt av snö flera gånger idag, men smält bort emellan. Just nu barmark, 6 plusgrader och iskall nordanvind.

aggeelin
0

Här har det snöat flera gånger om idag! Fy då!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

JMW
0

Ingen snö här med hagelskurar har det varit av och till. Verkar inte bli ett dugg bättre imorgon.