Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 544 ggr
aggeelin
2

Godmorgon söndag 2 april

Godmorgon sköna söndag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
0

Gomorron Härliga Söndag !! Ingen sol idag heller , knappt 7 grader och jag ska sitta på Stor Loppis !! Ska bli spännande!! 😀😁

HH 🙂

Maria
0

Godmorgon på er.

Idag har jag sovit ända till nio🙂

#1 Ska du sälja saker?

/Maria

[PeterTM]
0

God eftermiddag 🙂

Soligt och fint idag, 14 plusgrader i skuggan, tvärtemot vad SMHI spådde för helgen, men den här gången är vi glada för att de missade totalt 😃

Jag har åkt på den värsta förkylningen i mannaminne, så jag får sitta still och titta på när resten av familjen travar ved i vedboden så att vi kan börja med den nya.

Maria
0

Nu har jag precis ätit en semla. Det var premiär för mig i år och jag gissar att det var i sista stund😃

/Maria

Maria
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mat på gång

/Maria

Maria
1

Nu är det bara riset som ska kokas

/Maria

JMW
1

God eftermiddag/kväll.

Vilka härliga dagar vi haft! Igår och idag har jag varit ute i runt 7 timmar och städad och fixat på tomten. Idag blev det vedstapling också. Som en dröm kom svärmor förbi och bjöd oss på middag. Så nu åker vi till dukat bord. Jag är så trött i kroppen så det känns bara så skönt att slippa tänka på matlagning idag.

Vad gott det ser ut Maria!

Krya på dig Peter!

[PeterTM]
1

Härlig dag, inte kunde jag sitta inne bara för att jag hostar upp minst en lunga i minuten 🙂

En nässelfjäril på scilla vid husgrunden.

Sjuttan
1

Det var härligt idag att börja i trädgården! Efter en dålig morgon tog jag mig ut så småningom och efter ett tag vände den dåliga känslan och började njuta av gräs o bofinkar m.m. mkt tacksamt! Aa.

"Jag är inte tillräckligt ung för att veta allting".
Oscar Wilde.

aggeelin
0

Så gott det ser ut Maria!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet