Godmorgon fredag 31 mars
God morgon! Grått som sjutton och 9 grader. Kändes riktigt varmt mot igår då vi inte hade mer än 3 grader hela dagen.
Så skönt med fredag. Jag ska vila upp mig inför kommande veckor. Blir mitt vanliga jobb plus att jag ska hjälpa till och jobba extra med godisplock. Det är ju snart påsk så det kommer att bli två tuffa veckor nu.
God Morgon i stugorna 🙂
Här skiner solen så vackert från himlen, , hoppas hinna sitta där en stund, , 1 + nu, , men klockan är inte så mycket ännu, , 08:52 🙂
Ska baka o baka, , Vi har ett Storloppis här i Västerås på Söndag så jag bakar massor dit , , bullar , 3-4 L , , 🤪 Kommer nog o va ganska mör, , sen.
Söker jobb med, , tror jag skickat in ett 100-tal jobb nu på olika Företag inom Restaurang och Cafe verksamheter. Nån gång ska man väl få napp. 🙂
Önskar er alla en toppen fin Fredag!!! Kram Kram // Hillevi 🌺
HH 🙂
Morning! Min katt Stina som kastrerades när hon var bara barnet, "marsar" så vovven och jag blir nästan galna på henne! Hon jamar ideligen och är klängig så man knappast får något gjort! Fast hon kan ju inte rå för det stackarn. Ska själv tvätta håret nu och sedan bege mig till stan' i regnet. Aa.
"Jag är inte tillräckligt ung för att veta allting".
Oscar Wilde.
Godmorgon på er.🙂
Jag känner igen det där med "marsande" katt. Vår Moritz är helt hopplös just nu.
Jag är hemma från jobbet idag. Vaknade med sådan huvudvärk men nu börjar den avta och jag känner mig som i en dimma. Förmodligen hjälper medicinen till, Det blir soffläge idag.
Jag tycker det är så genant att vara borta från jobbet när jag bara jobbar 50% men det går ju inte att styra.
/Maria
God eftermiddag 🙂
Här är kallt och grått, bara 2 plusgrader, men i morse var det minus och det snöade rejält under natten. Nu sitter dotra och jag och väntar på att fru och son ska komma hem efter sin fyradagarstur till Rom.
Hoppas att de haft det bra i Rom! Vi ska dit i påsk. Hur varmt kan det vara där nu Peter?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Rom lär ju vara fantastiskt
/Maria
Vi har varit där en gång och vill gärna tillbaka!
Min man har varit där.🙂
/Maria
Vad tyckte han, Maria?
Han var helt betagen och pratar om det fortfarande. Han hade tagit en himla massa foton också och jag förstår att det måste ha varit en upplevelse.
Jag har varit i Florens och det kan jag heller aldrig glömma.
/Maria
#7 De hade haft 25 grader och mest soligt. Allt de förutsatt sig att se hade de hunnit med, på bekostnad av mycket ömma fötter 😃