Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 340 ggr
Maria
1

Godmorgon onsdag 15 mars

Godmorgon på er från ett blåsigt Göteborg.

Jag ska strax ge mig iväg till jobbet. Brrr, det är så kallt när det blåser.

Hoppas ni får en bra onsdag.

/Maria

Maria
1

Nu är jag på jobbet och det kommer att bli en strålande dag. Inte ett moln på himlen.

/Maria

Soligajag1
0

Gomorron , , det står att det ska bli soligt här med, , men himlen är grå 😕 Vi får se vad som händer . 

Ha en fin Onsdag !! Kram 🌺

HH 🙂

aggeelin
0

Godmorgon! Soligt väder här också men det blåser! Önskar en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

JMW
0

Morrn morrn!

Strålande sol men ohyggligt blåsigt. Var just ute med Elsa och det var då tusan vad vinden tar i.  Inte alls mysigt.

Strax iväg och jobba några timmar, sen hem och byta om och åka åt andra hållet till tandläkaren.

Caeli
0

Godmorgon!

Blåser här också - inget solsken. Trodde det skulle bli soligt och fint idag men just nu lockar det inte att gå ut.

Sjuttan
0

God morgon (lunch). Blåsten härjar visst överallt idag. Solen skiner över vissa! I mina trakter full sol. Går o spanar på fåren här för att ha lite koll om någon tacka börjar föda. Önskar alla en fin dag. Aa.

"Jag är inte tillräckligt ung för att veta allting".
Oscar Wilde.

[Leifsdotra]
0

Här är det oväntat lugnt faktiskt, trodde att det skulle blåsa mycket mer. Men visst vajar det lite i trädtopparna! Hoppas att kombinationen av sol, plusgrader och blåst gör att snön försvinner snabbt nu🙂

Maria
0

Nu har jag kommit hem. Solen skiner men det blåser rejält.

Jag tyckte jag kände mig så fri och ledig på jobbet idag ända tills jag kom på att jag glömt BH😃

/Maria

Tarotstollan
0

#8. Men vad skönt att slippa det tortyrplagget för en dag!👍

Här har också varit soligt och blåsigt, slapp ju mössan men vantarna fick jag behålla på. Blev väldigt trött när jag varit ute i solskenet, så jag känner att jag är tvungen att sätta på maten och teet tidigare än vad jag brukar.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Sjuttan
0

Ha ha så härligt! varför inte glömma den fler dagar?

"Jag är inte tillräckligt ung för att veta allting".
Oscar Wilde.