Godmorgon onsdag 8 feb
Godmorgon! Ännu en kall februaridag! Kallt både ute och inne är det och det är inte skönt. Dags att jobba, sen är det dags att röja lite här hemma.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon! Denna dag har jag en särskild relation till. Jopp, för 46 år sedan såg jag dagens ljus.
Kyligt ute, håller på och eldar en brasa i braskaminen och myser med hundarna.
#1 Happy Birthday! I hope you have a lovely day! 🌺
#1. Grattis 💐🎂🎁
Så roligt. Grattis till dig🌺🍸🎈
/Maria
Åh, tackar tackar : )
#5 Grattis på din dag!
God eftermiddag.
Min man kom hem med en present till mig idag En värmefilt❤️ Den är så mjuk och ullig och är hela 160x130 cm så den är ganska stor. Så jag sitter här nu med den runt axlarna och har satt på högsta temp så får vi se hur varmt det blir.
/Maria
Var ute en stund och fy vad kallt det blåste! Jag hade dubbla mössor på mig, ändå kände jag att det inte räckte.
Skönt att komma in i värmen, äta och dricka något varmt. Senare skall jag njuta av mina semlor jag köpte!🤤
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#7 en så bra filt!
#9 Javisst, bara den inte hade lagt av efter en timme så idag ska han byta den😃
/Maria
Nämen! Så tråkigt med allt som går sönder! Har ett nyuppackat headset som bara ger ljud i ett öra. Köptes i sept. Var har jag kvittot? Vi har en radio som emellanåt tappar kanalerna. Den är 8 år så vi köpte en ny som inte var billig. Den hade ett sprucket ljud. Suck.
#11 Ja sådant är så jobbigt. Man tar ju liksom för givet att nya saker ska funka.
/Maria
Nya saker SKA funka. Det ligger i sakens natur. Men ganska ofta trasigt :(
Det känns som om det blivit allt vanligare eller också är dagens teknik så avancerad att den är känsligare?
På denna filten fanns ju inte bara on/off utan timer och temperatur. Kanske sådant påverkar?
/Maria