Godmorgon måndag 5 sept
Godmorgon från jobbet!
Idag blir det finväder här också, härligt🙂 Ska försöka hinna med en lunchpromenad så man kan njuta av solen en stund. Ikväll kommer det en tjej som ska köpa kycklingar av oss. 5 små dunbollar kläcktes i början av sommaren och nu är de flyttfärdiga😍 Vi får se om mamma höna håller med om att de kan få flytta hemifrån nu, för hon har verkligen bevisat vart uttrycket hönsmamma kommer ifrån!
Hejsan o go Lunchtime, ,
#0 så gott med egna tomater !! Mums!! 🙂
#1 Va mysigt med små dunbollar, , kan tro att mamma höna inte vill bli av med sina söta ungar!! 😕
Jag bestämde mig för att va hemma , är risig, , feber o ont i halsen, , kroppen!! halvLigger här o skriver, , ska ta en kopp Te med honung, , slappa!! 🙂😛Kram
HH 🙂
Go middag! 😃 Här är strålande sol och vi tog en långpromenad i morgondiset. Nu väntar vi på leverans av bänkskivor till köket. Imorgon kommer de och sätter upp nya luckor och lägger på bänkskivorna. Spänningen stiger…… 😃
/Désirée
åhh, , så mumsigt! 🙂
HH 🙂
Midda!! Putsar fönster, har gått en lång promenad, kollat in en ny lägenhet och ska på visning på torsdag, så kanske jag slipper rallykalle-gänget och får sova på nätterna.. fan va gammal jag börjar bli 😂😴 Men det var längesen jag fick sova en hel natt utan att vakna av störande ljud utifrån.. Nåväl. solen skiner och när jag e klar med sista fönstret så blir det en promenad till.. ☀️
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
God eftermiddag. Känns som om jag har sovit bort hela denna fina soldag inne på soffan men nu känns det bättre.
/Maria
#4. Måste fråga vad det är för spännande saker i din gratäng? Den ser väldigt mumsig ut!🤤
Solen har skinit och det har varit en fin dag igen, Jag har däremot sovit mycket, då förkylningen sitter som ett tryck ovanför öronen.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#8 å det är diverse grönsaker! Gul lök, vitlök och portobellosvamp som jag fräst lite innan och så har jag lagt ner, blomkål, broccoli, lite paprika, chilli, tomat, squash, lite morot, rödlök, lite morot och spenat. Strödde över lite parmesanost och fetaost och hällde på lite grädde. Salt och peppar. Det fick fort och blev gott!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#9. Tack! Det skall testas!🤤
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!