Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 428 ggr
Fridaaaa
1

God morgon måndag 16/5

God morgon på er!

Meningen var att jag skulle hoppa in & jobba idag (vik) men istället vaknar jag med nästan 40 graders feber. Great, not. Livet på en pinne, eller? ;) Sånt man får räkna med i förskolor/skolor innan kroppen byggt upp bättre immunförsvar mot det.

Vad ska ni glra idag? Planer för veckan?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
0

Godmorgon! Här regnar det och är kallt ute. Inget vidare för en cykeltur till jobbet. Jag har fått ge fåglarna mat igen. De satt hungrigt och försökte äta ur den tomma fågelautomaten. Det fanns talgbollar kvar sen vintern och de åts upp under lördag -söndag. Det finns inga kvar annars hade jag fyllt på där också.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[KattaBol]
0

God morgon

Regn och 5 grader här nu, men vi klarade oss från nederbörd under helgen i alla fall, även om det blåste så hatten for till skogs.

Leffe
0

#0 Krya på dig.

Här har jag suttit sedan 8:30 och väntat på syrgasleverans. Den kom 15:30. Förra gången väckte de mig på morgonen när de kom. Så nu var jag uppe i tid och då kom de sent

Elsaharr
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God kväll på er! Himlen var så fin ikväll att jag tog cykeln ner till sjön, och där var vattnet helt stilla.

Zingo ;D

aggeelin
0

Jag har varit på yoga så nu är jag trött i hela kroppen. Snart är det dags för sängen!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet