Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 847 ggr
stina63
0

God morgon 11 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon. Onsdag redan snart mitten av maj. Går fort. Nästan så man vill stanna tiden en stund. Jobbar kväll Önskar er en skön onsdag

aggeelin
0

Godmorgon Stina! Ännu en solig dag men inte mina varm - tillräckligt varm för att vara en majdag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Godmorgon.

Jag har varit och röntgat skallen idag. Fick åka genom halva stan denna gången. Kändes märkligt att röntgen låg granne med Cykelhuset😃

Man får ju inte ha några smycket så jag hade tagit av mig allt men tog på mig ett kärt trähalsband från Gudrun Sjöden. Klantigt, för det glömde jag givetvis i omklädningshytten så jag ska dit igen innan helgen och hämta det.

/Maria

aggeelin
0

#2 aj då! Hoppas du hittar det!

Maria
0

#3 Jag ringde och de hade tagit hand om det😉

/Maria

Leffe
0

#8 Vilken häftig "blomkruka"

aggeelin
0

#4 skönt!

flisan708
0

God förmiddag på er!! Har nu några lediga dagar framför mig, rensat min komp och flexbank. Jätteskönt, idag har jag lämnat in bilen för lite tvätt och vaxning. Vet att den är vårfin när jag hämtar den i eftermiddag. Härligt morgonpromenad fick jag påvägen hem. Det är underbart nu. Ha nu alla en härlig dag!!

Elsaharr
0

Goddag! Idag ska jag testa kulldräkt till konfirmationen, ska bli kul!

Zingo ;D

Maria
0

#8 Vad är kulldräkt?

/Maria

Elsaharr
0

#9 Moradräkt är det jag ska prova. Vet inte om det inte kallas kulldräkt utanför Dalarna, då är det nog folkdräkt.

Zingo ;D

Maria
0

#9 Aha, det borde jag fattat. Jag har t.om varit i Mora😉

Det blir säkert jättefint.

/Maria