Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 927 ggr
stina63
0

God kväll 26 april

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Ser de är ingen morgontråd Så de får bli en kvälls tråd istället

Har hållet på uppdatera min bärbara, De har tagit en hel del timmar.
Läser på aftonbladet att Lasse Flinkman från after dark dog den 18 april
Var precis iväg cyklade iväg till affären. När jag ställer cykeln ska låsa så ser jag sop påsen ligger på pakethållaren. 😃
Önskar er en skön  tisdag

Leffe
0

Jag har varit på "PAH-skola" idag på Thorax

aggeelin
0

Ooj, jag har haft så mycket för mig idag så det blev ingen morgontråd!

Nu får jag skärpa mig! Fullt upp på jobbet, från  07.30 tills jag åkte hem kring 18.30. Ibland är det bara så.

Ute är det riktigt bistert kallt. Jag känner att jag behöver ut och röra på mig en stund men då får jag ta på mig ordentligt först för att inte frysa.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Carrosh
0

God kväll!

Vi har haft strömavbrott här under kvällen, var totalt kaos i affären sen när strömmen kom tillbaka. Var nog första gången jag sett alla tre kassor öppna samtidigt på vår lilla Ica-butik. Blir lite försenad middag här, så får bli något enkelt (typ grönsaker och dipp, inte helt fel det heller 😃).

Ha en trevlig kväll allihop!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

stina63
0

Ja de blir så ibland är de fullt upp med ens liv., de går förre allt annat,
Men idag har de varit väldigt kallt Malmö., Jösses så kyligt blåsigt regnigt sedan kom lite snö också. Men de han inte lägga sig. Men kallt var de.

Carrosh
0

Riktigt aprilväder, Stina. Det har vi här också. Ena stunden regnar det, andra är det sol för att i nästa snöa eller hagla. Hoppas på att vädret blir lite mer stabilt snart! Vill gärna ha någorlunda väder till kristihimmel (min födelsedag) så man kan ha lite picknick iaf. :)

\m/

stina63
0

Ja de hoppas jag med för jag vill flytta till min stuga, men de är för kallt. Eftersom huset inte är isolerat då blir de kyligt även om jag har värmen på. Men nu är där för kallt vara
Hade tänkte till helgen men jag får se. Blir kanske inte ännu

Carrosh
0

Vi får hålla tummarna extra hårt nu då! Så kanske våren sätter igång på riktigt nu snart! :)

\m/

aggeelin
1

Vatten vid läggdags

aggeelin
1

Maxen tankar också vatten vid läggdags!