Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 666 ggr
aggeelin
0

Godmorgon lördag 9 jan

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Carrosh
0

God morgon, god morgon!

Börjar känna mig lite bättre, känner mig inte lika febrig och börjar känna mig piggare. Känns lite konstigt att av mig själv vakna runt 6 på morgon idag, det är ju ändå lördag och hör inte till vanligheterna att jag vaknar tidigt. Får oftast sätta klockan om jag måste upp vid 10. 

Hoppas ha lite ork att gå på hockey ikväll, men vi får se. 🙂

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Maria
0

Godmorgon.

Haft en orolig och varit uppe i omgångar. Nu känns det aningen bättre.

/Maria

Toyan
0

God morgon!

Maria..hoppas du blir bättre under dagen 🤗

Här är det fortfarande runt nollstrecket, både halt & slask.

Önskar er alla en fin helg🌺

citytjejen
0

God morgon! Här har vi precis ätit frukost. En långpromenad i snön väntar och så borde vi nog passa på att frosta av frysen. Ikväll ska jag träffa exet som varit bortrest några veckor så vi har lite "catching up" att göra 🙂

/Christina

MariaG
1

God eftermiddag.

Varit och shoppat lite idag, alltid kul att komma ut lite.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

aggeelin
0

Efter sen frukost-lunch (11.30 - vi behövde verkligen sova efter denna arbetsvecka) och lite pyssel inne har jag cyklat till stan. Jag köpte garn så nu ska det stickas! Återkommer med bild på garnet.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

flisan708
0

God eftermiddag!!! Tog en regäl sovmorgon idag. Det jag har hunnit är att rensa en del bland gamla produkter som fanns i badrummet. Börjar undra varför spar man?! Borde nog gå ut och fort snön på bilen. Ha en fortsatt bra lördag!!!

stina63
0

God kvälls

Har varit iväg hälsat på mina föräldrar idag, Helt okej på vägarna lite halt men inte så farligt
Nu sitter jag här hos er
Ha en skön lördag

Tarotstollan
0

Har inte varit utanför dörren sedan i torsdags. Snön fortsätter att singla ner nonstop och just nu är det - 2.  Måste ut i morgon antingen jag vill eller inte!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!