Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 610 ggr
stina63
0

God middag 2 januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ledig de känns konstigt, Men jag ska slappa ta de lugnt sedan städa här. För de behövs städas,
Önskar er alla en skön lördag

Toyan
0

God middag!

Så fin bild stina.  Skönt med en ledig dag.

Blåsigt och 3 minus. känns inte så inbjudande att gå ut på promenad.

Ha en trevlig lördag allihopa🌺

stina63
0

Ja Togs för ett par år sedan på en Höstmarknad eller mer skördemarknad i Skåne,

Har inte varit ute för jag städar, Skönt städa ibland haha

Carrosh
0

God middag!

Jobbat idag och kom hem för en timma sen. Ska ta det lugnt här en stund, sen blir det städning och träning. Törstig som ett odjur idag, antagligen pga den torra luften i kylan. Glöm inte att dricka ordentligt även nu när det är kallt ute!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

stina63
0

Ja Carrosh man blir väldigt törstig när de är kallt ute, Blir jag med,
Nu tar jag en paus har städat och har vardagsrummet kvar

Tarotstollan
0

En lugn dag, bara tagit det lugnt. Skall fixa något att äta nu, blir nog rester av potatisgratängen och det andra som är över.
Här snöar det lite och just nu är det - 4,3.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[peter54]
0

God kväll 🙂

Här har snöat, så det lilla snötäcke vi hade sedan förra snön kom har bättrats på, hoppas nu att det får ligga kvar så att den becksvarta natten blir lite mindre mörk.

Jag har haft lite strul med blodtrycket de senaste dagarna och därför inte orkat sitta vid datorn så mycket, men nu kommer ju en dialysledig dag i morgon så jag hinner återhämta mig lite.

Fått besked om att min kompis som dog på juldagen ska begravas den 29 januari. Jag kan inte närvara, men han ska begravas på vanligt vis och ha en sten på kyrkogården, så jag tänker ta mig dit och lägga en blomma och tända ett ljus när jag får tillfälle. Jag har oerhört svårt att ta till mig att han är död, kanske ett besök till graven kan få det att sjunka in. Det har också inrättats en fond för hans barn som jag ska försöka sätta av någon tusenlapp till tänkte jag.

Tarotstollan
0

#6. Det är så ledsamt och tråkigt Peter att du inte kan närvara men han och hans kvarvarande familj förstår nog att du inte har möjlighet att närvara.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Maria
0

#6 Det är så sorgligt att det gör ont när såpass unga människor plötsligt bara är borta.

/Maria

[peter54]
1

Idag har jag fört över hela summan jag hade kvar på mitt konto efter att alla utgifter är betalda, 1000 kr till den upprättade fonden för Sebastians barn.

Maria
0

#9 Det var en god gärning.

/Maria