Godmorgon lördag 12 dec
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon Agge och alla andra som vaknar.
Idag hoppas jag att jag får "tummarna ur" att röja lite hemma. Det ser ut som ett bombnedslag. Inte smutsigt men rörigt.
Vi har ju kök och vardagsrum i ett och har en förmåga att belamra köksön, soffbordet och köksbordet med "allt"😃
/Maria
12 december menar du väl?;)
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Haha just det ja. Det är den tolfte idag😉
/Maria
God förmiddag! Idag kan jag LE igen, nya handledsskyddet känns bra. Nu får jag stöd på bägge ställerna där jag behöver. Denna vecka har varit tuff men allt löser sig även om det är många steg kvar innan allt blir bra. Mycket att smälta, första sjukskrivningen i mitt liv, tuff smärta, felgjord skena. Glad att jag har vänner och kollegor som stöttar mig. Det är guld värt. Jag saknar att jobba, älskar mitt jobb och kollegor. Inte ens varit borta en vecka och jag längtar dit. Tur att jag får träffa dem på onsdag!!!! Önskar er en trevlig lördag!!!!
God morgon. Jag sitter med hårfärg i håret och väntar på att få skölja ur det. Spännande att se hur det blir. I kväll kommer barnbarn och ska sova över och i morgon blir det lussande med dem. Ha en fin Lördag!
God eftermiddag 🙂
Just hemkommen efter dialys och en vända till utlämningsstället för att hämta sprayburken med raflexspray jag köpt. Ungarna slarvar med reflexer, så nu ska jag spraya deras kläder.
God eftermiddag från mig också.
Min man är ute och sätter upp strålkastare mot skogen som gränsar mot vårt område.
Vi hade strålkastare mot en gigantisk hängbjörk förut och det var så vackert. En arborist var här och kollade trädet för att det var så stort men det var en frisk björk.
En dag var plötsligt björken nedsågad och en boende i området hade ringt kommunen och det visade sig att den med några meter bara stod på kommunens mark. Så snopet…
/Maria
Kan inte någon vara snäll och fixa datumet i rubriken? Om man vill söka efter den här tråden senare kommer man inte att hitta rätt eftersom det står fel datum.
God lunch
Kan någon ta bort de extra bilderna. Först kom det inget. Sen kom det många
#14 aggeeliin, som Medarbetare kan du ju ta bort bilderna, samt ändra datum till 12 i rubriken på denna tråd.
Haha soppan måste ha varit tre gånger så god som vanligt😃 Den ser i alla fall väldigt god ut.
/Maria
Tack för hjälpen! Det var fisksoppa! Så god. Och hela dagen en god och lyckad dag.
Agge jag måste vara väldigt sugen på ärtsoppa😃
Det är gott med ärtsoppa utan kött och massor av senap!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!